Wat wil hij?!

Mijn beste vriend is echt een schatje. Alleen als we bijelkaar zijn lijken we net een stel zo klef zijn we. Ik vond het goed dat ie soms wilde knuffelen en samen dansen en stoeien enzo. Maar toen ik vandaag bij hem was zat hij ook aan mn kont en gaf me een kusje toen hij me perongeluk pijn deed. Ik wil nog wel het verschil blijven kennen van vrienden en meer. Want dit is echt verwarrend. Alleen hij heeft het zo vaak over andere meisjes (hij heeft veel meisjes vriendinnen) dat ik gewoon zeker weet dat hij me niet leuk vindt. Alleen hij geeft een beetje verkeerde tekenen. En als ik het hem ga aankaarten dat hij geen verkeerde singalen moet geven dan denk ik dat ie nogal boos en verward raakt. Want hij is nogal hooggevoelig. En als dat dan zo moet gaan houd ik denk ik liever mijn mond en probeer ik hem gewoon weg te duwen als ie iets probeerd ofzo. Want ik wil niet dat de vriendschap dalijk word verpest. Maarja aan de andere kant, hoe zou hij erover denken? Zou hij met iedere meid stoeien en een kusje geven? Ik weet dat hij nog een hele andere goede vriendin heeft en dat hij haar ook wel eens optilt enzo maar ik geloof niet dat zij ook altijd stoeien en dat soort dingen.

Ik ben zo in de war door hem. Ik vond hem namelijk leuk maar heb dit nooit gezegd omdat ik wist dat hij mij niet leuk vond. Dus ik heb geprobeerd hem als normale vriend te zien… Dat was aardig gelukt. Tot aan vandaag. Niet dat ik meteen weer verliefd ben. Maar ik ben behoorlijk in de war nu.

Wat denken/vinden jullie? Ik heb echt snel een mening nodig

Xxmoi

Nodig hem uit om ergens rustig te lopen of zitten ofzo. Zeg dan gewoon wat er op je hart ligt. Dat jij hem opzich wel leuk vind, en dat je vind dat hij verkeerde signalen afgeeft. Vraag hem om eerlijk te zijn, vraag ook waarom ie zoveel over andere meisjes praat enz. Geen dingen vragen waardoor je jaloers over kunt komen, maar dat je wel laat weten dat je dat niet zo leuk vind.

Ja dat is wel het beste maar onze vriendschap gaat er dan zo aan he…

Als je vrienden bent kun je toch ook gewoon eerlijk en open zijn naar elkaar? Je kunt uiteindelijk maar beter weten hoe het zit. Misschien bedoelt hij het vriendschappelijk, misschien wil hij meer.