Hee,
Ik heb geen idee of hier een soortgelijk topic ooit is geopend, want ik lees niet zo vaak hier. Maar ik zit met een dilemma, vraag, lastige situatie; of hoe je het ook wilt noemen.
In oktober is het uitgegaan met mijn ex, het werkte van beide kanten niet. Hij was te druk met andere dingen en zette mij eigenlijk altijd aan de kant. Tegen mij zeggen dat hij niet kon of ziek was, en vervolgens wel de stad in met vrienden om wat te drinken. Niet bepaald aardig, klopt. Toen heb ik 2 maanden niets van hem gehoord, en in december kreeg ik een appje waarin hij zijn excuses aanbood voor het gedrag en graag weer een keer wat wou afspreken. Dit heb ik gedaan, wat overigens van mijn kant gelijk weer goed voelde.
Nu is het april, en spreken we vaker af. We begroeten elkaar met een kus, knuffelen, doen eigenlijk alle dingen die men in een relatie doet. Maar ik heb alleen geen idee hoe hij het ziet tussen ons. Of het voor hem wat betekent of niet, of hij denkt dat dit weer een relatie kan worden of niet; kortom, ik heb geen idee waar ik aan toe ben en dat vind ik lastig. Ik ben namelijk wél verliefd op heb en ik hoop namelijk écht dat het weer wat gaat worden tussen ons.
Maar wat moet ik doen? Ik durf namelijk niet te vragen hoe hij ons nu ziet… Een hele poos geleden heb ik namelijk al eens gevraagd waarom hij wou afspreken, of waarom hij uit eten wou gaan met mij waarop hij heel droog antwoordde: iedereen moet eten toch en het is toch wel gezellig?
We zijn beide trouwens 21, ik weet niet of dat iets maakt. Maar het is wel een verschil met 16 of iets.