Wat wil hij?

Hoi allemaal!
mijn naam is Valentina, 19 en ik heb een vraagje!
Ik ben van België maar verblijf nu al 10 maanden aan de andere kant van de wereld, in Argentinië, volgende week keer ik terug naar België. Ik ben sinds 3 maanden nu met een jongen van Nederland aan het praten. We hebben mekaar op het internet ontmoet en het begon allemaal onschuldig als gewoon wat praten, wat later uitliep op meer seksueel getinte berichten en foto’s. Niet dat we dat alleen doen, want soms kunnen we weken gaan zonder over seks te praten. Hij zegt ook dat ik de enige ben waar hij mee praat en hij is de enige waar ik mee praat. Hij blijft vaak laat op om met me te praten, door het tijdverschil etc.

Maar ik ben helemaal in de war met hem. Je zou denken dat hij gewoon seks met me wil en daarom met me praat maar dan denk ik: hij is helemaal niet lelijk en heeft ook al meerdere sekspartners gehad dus waarom zou hij 3 maanden met een meisje aan de andere kant van de wereld praten als hij gewoon iemand thuis kan nemen als je snapt wat ik bedoel. Ook woon ik zo’n twee uur van hem vandaan in het echt dus dat gaat ook heel vervelend worden. En zelfs als hij me zou zien als een FWB dan nog, waarom zou hij iemand van ver weg kiezen? Hij zegt altijd wel hoe graag hij me in het echt wil zien en vasthouden en dat hij heel erg zenuwachtig is om mij te zien. Hij onthoudt vaak ook kleine dingetjes die ik hem vertel en zelf niet herinner. In het begin hadden we niet veel om over te praten maar ik merkte wel dat hij tegen me wou blijven praten dus toen waren de gesprekken heel random.

Dus nu vroeg ik me af wat jullie hiervan denken? Waarom denk je dat hij tegen me blijft praten? Wat denk je dat hij wil van me? En wat zou jij doen in mijn situatie?

Velen van jullie denken nu waarschijnlijk van: Vraag het hem zelf!, maar dat wil ik niet, het is niet dat ik het niet durf maar ik weet dat het gewoon te vroeg is om hierover te praten omdat we elkaar nog niet in het echt hebben kunnen zien. Maar ik wou gewoon graag van jullie horen wat jullie hierover denken en of je advies voor me hebt of het zelf hebt meegemaakt.

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:
en as je meer info nodig hebt vraag je het maar, ben niet zo goed in het beschrijven van mn probleem :wink:
Liefs, Valentina

Heb je hem weleens gezien op de webcam ofzo?
Ik krijg dan altijd het idee dat het een griezel kan zijn ofzo :stuck_out_tongue:

Het kan echt zijn, of niet.

Ik wil je alleen wel een hele dikke waarschuwing geven… wees echt heel erg voorzichtig met jongens/mannen die je op het internet ontmoet. Waarschijnlijk heb je hem je diepste geheimen toevertrouwd, en daarmee kunnen ze je echt emotioneel manipuleren, overhalen om dingen te doen die je niet wil of dingen doen en je zo manipuleren dat je er niks meer over durft te zeggen, tegen wie dan ook. Vooral als je elkaar ook in het echt gaat zien, BEN HEEL VOORZICHTIG.

Ik zeg niet dat je nooit met iemand die je op het internet hebt ontmoet af moet spreken maar alsjeblieft behoed jezelf voor heel veel pijn. Heb het zelf meegemaakt en ik doe het dus nooit meer.

Ja, we skypen en ik weet zeker dat hij echt is. Ik krijg ook foto’s van hem en die zijn heel duidelijk niet van het internet. Ik weet dat het geen griezel is gelukkig!!

dankje voor je advies! Ik heb hem nog niet veel toe vertrouwd eigenlijk, ik ben niet goed in praten over gevoelens etc. Dus ik hou die dingen van nature eerder voor mezelf. Ik probeer ook zoveel mogelijk te wachten tot ik hem kan zien ipv nu zo vluchtig alles over het internet te zeggen en hij ook merk ik!