Wat wil hij?

Ik ken best wel een leuke jongen, en we appe ook vaak met elkaar. Maar als we dan dus appe, zeggen we meestal een beetje geilen dingen tegen elkaar, en hoe het zou zijn als we elkaar weer eens zien. Hij had het dus zo gepland: Dat ik mijn tong in zijn mond zou steken en dan dat hij me stevig ging knuffelen. Ik heb er niet echt een probleem mee ofzo wat hij zei, maar toen zei ik laten we iets afspreken dan… Maar dat wou hij niet want hij zit nog steeds met zn hoofd bij zn ex ofzo en hij zou me gelijk gaan bespringen, slaat nergens op maar oke.

Dan vind ik gewoon dat je niet zo moet geilen op me en al dat soort dingen. Later zei ik: Dat we elkaar toch zien doordat onze ouders bevriend met elkaar zijn en wel eens afspreken en al dat soort dingen.

Maarja verder weet ik echt allemaal niet wat hij wil, want we appe nog steeds een beetje van die ‘geile’ dingetjes naar elkaar… Weet echt niet hoe het zit tussen ons, en het is ook nog eens beste vriend van mn broer :confused:

Volgens mij wil hij kijken tot hoe ver hij kan gaan bij meiden

hij wilt een trip tussen je benen

Precies wat ik dacht. Als een jongen je echt leuk vind gaat hij niet zo met je appen tenzij jullie al langer bij elkaar zijn! Mijn ervaring dan hé.

ik snap eigenlijk ook niet waarom jij dit zo wil… als ik iemand leuk vind ga ik niet gelijk zo praten, beetje afknapper maaroke, je eigen keus…

Ik ken hem al best lang, zo’n 8jaar dus, maar ik ga nu niet echt meer op zn geile berichtjes in, het is nu wel wat minder geworden.

dit ja… gatverdamme. hoe oud ben je? je klinkt lang niet volwassen genoeg om je met dit soort dingen bezig te houden :’)

Ik ben 15 jaar…

ik denk dat hij je wil gebruiken. als ik jou was zou ik er niet meer op ingaan en proberen die jongen te vergeten, want als hij je echt leuk vindt zou hij niet zo tegen je praten.

vraag hem:

wat wil je van mij?

KLAAAAR.

Hoe oud ben je uberhaupt?

ik ben 15 jaar

En hoe oud is hij ?

Hij is 17

Dat d8 k dus ook!

Wow ik zie dat hier lang niet meer gereageerd is. Maar als jij 15bent en hij is 17 en hij zit van die vieze berichtjes te sturen terwijl het okk nog de beste vriend van je broer is, dan vraag ik me af hoe serieus hij is over hun vriendschap. Mijn advies er niet op ingaan. Je wilt namelijk niet dat hij aan zijn vrienden (wrs ook jouw broers vrienden) gaat vertellen watvoor berichtjes jullie naar elkaar sturen. Ik weet niet maar ik zal hem iig niet vertrouwen.