Wat wil hij?

Hoi iedereen,
ik zit ergens mee… en ik zou graag advies krijgen!
Half December was ik op een feestje van vriendinnen, en heb ik hun buurjongen leren kennen. Na het feestje gingen we allemaal uit, en daar heb ik veel met hem gepraat en was het zo leuk dat ik met hem mee naar huis ben gegaan. De volgende ochtend zette hij zijn nummer in mijn telefoon (wat ik dus opvatte als een uitnodiging hem te smsen…). Nou, dat heb ik dus gedaan, en sindsdien hebben we een aantal keer gedate, in het kort:
Ik ben een keer naar zijn huis geweest om film te kijken met zijn huisgenoten, ben toen ook blijven slapen. Daarna is hij een keer bij mij komen eten. Een paar dagen daarna kwam hij 's middags langs (en hij nam chocola voor me mee :stuck_out_tongue:). Weer een paar dagen daarna bleef ik na een feestje bij hem slapen. Toen hebben we ongeveer twee weken niet gedate, en kwam hij in het weekend bij mij koken, toen is hij ook blijven slapen. Daarna weer 10 dagen ofzo niet gedate, totdat we gingen lunchen op de uni. Een paar dagen daarna hebben we weer afgesproken en bleef hij weer slapen…
Allemaal leuk en aardig, alleen het probleem is dus, dat ik niet weet wat hij precies van me wil. Ik heb al wel aardig wat keren met hem afgesproken, ook overdag; waar geen seks bij te pas kwam, dus het lijkt me sterk dat hij alleen seks wil… Maar, hij stuurt me niet erg vaak berichtjes, en soms lijkt hij ongeïnteresseerd. Elke keer dat dat gebeurt neem ik mezelf voor hem uit mijn hoofd te zetten, waarna ik toch opeens weer een berichtje krijg. Nu heb ik hem al 2 weken niet gezien, maar wel eergister nog even gepraat… Voor de rest is het elke keer als we afspreken wel erg gezellig, er is een goede klik. Soms krijg ik het idee dat hij afspreken met mij niet echt plant; het is meer iets wat er tussendoor komt. En soms ook weer niet. Dit is dus heel vaag, de signalen zijn erg gemixt. Wat denken jullie, wat wil hij? Vind hij me echt leuk?

Kleine edit; hij is over het algemeen gewoon een erg spontane en aardige jongen, dus het zou ook kunnen dat hij het gewoon leuk vind om met me af te spreken en verder niets?
En soms stuurt hij me opeens een bericht, waarop ik dan leuk reageer, en dan lijkt het alsof hij opeens geen zin meer heeft om te praten en doet hij weinig geïnteresseerd.

Sorry, maar uit ervaring spreek ik dat dit geen goede tekens zijn. Hij ziet je als een ‘back-up’ plan en waarschijnlijk neukt hij er een hoop op los. Dat afspreken is voor hem gewoon een voortraject om je het bed in te lullen.

Ik zou me gewoon niet meer zo makkelijk geven - of helemaal niet. Als hij dan nog steeds contact met je wil, kun je veilig zeggen dat hij je leuk vindt.