wat wil hij?

oké, ik vind dus al een tijdje een jongen leuk, en hij mij ook.
we zaten 4 jaar bij elkaar in de klas en de eerste 3 jaar was er niets aan de hand.
we praatten nooit en hij vond mij raar.
begin 4e klas begon hij steeds meer voor mij te voelen en hij whatsappte heel de dag door.
ik voelde niks voor hem maar later,toen de examens voorbij waren, veranderde dit nu vinden we elkaar al meer als een half jaar leuk.
wanneer ik vraag of hij wilt afspreken zegt hij op het laatste moment af en de rede is dan dat ik verlegen zou zijn terwijl dit niet zo is.
in de zomervakantie hebben we elkaar een paar keer gezien, één keer schopte hij me en zei hoi, en liep zonder doei te zeggen weg.
de volgende keer sloeg hij me zei hoi, en liep weer zonder doei te zeggen weg.
hij schopt/slaat niet hard maar ik weet niet waar het voor nodig is?
op whatsapp verteld hij alles maar in het echt zijn we vreemde
degene die hij op whatsapp is vind ik leuk, degene in het echt niet…
moeten we afspreken of verdien ik toch beter?
en wanneer ik beter verdien, hoe kan ik er dan voor zorgen dat het over gaat wat ik voor hem voel?

ik vind dat ie je een beetje aan het lijntje houdt, gewoon op zoek naar een lievere jongen!

Ik zou zeggen schop hem terug en laat hem daarna zitten. Wat een pussy, durft nieteens normaal op je af te stappen en dan normaal te doen, maar wel een beetje op whatsapp lopen lullen. Kinderachtig gedoe. Get your balls together hoor, wil je daar nou serieus wat mee beginnen?

ja maar hoe vergeet ik hem dan zo snel mogelijk?

Negeer hem een paar dagen op w’app! en als hij vraagt waarom, zeg dan gewoon de waarheid. Als je het moeilijk vind hem te negeren blok hem dan voor 1 dag of 2 (deed ik ook met een jongen die ik leuk vond) het werkte wel, toen ik mn batterij in mn mobiel deed zag ik allemaal sms’jes van hem dat hij me miste etc.

dankje voor je reactie, ik ga hem morgen proberen te negeren en als hij vraagt waarom gewoon eerlijk en duidelijk zeggen wat er is :slightly_smiling_face:

zeg je zelf weleens wat trug eigenlijk als die hoi zegt en je schopt of slaat

hij is jou niet waard, je wilt toch geen jongen die je pijn doet?
je verdient een beter,ik zou als ik jou was meer afstand houdt of voor altijd z’n jongen wil je toch niet?

Jongens doen soms zulke onbegrijpelijk dingen, wanneer ze een meisje wel zien zitten. Hoe was dat gezegde ook alweer… ‘Meisjes plagen, kusjes vragen’? Wanneer hebben ze nou eens door dat ze het meisje daar alleen maar mee wegjagen?

In ieder geval: Negeren en als hij je erop aanspreekt heel eerlijk zijn. Wellicht helpt zo’n reality-check en verandert hij, en anders gewoon laten varen.

hihi ben blij dat je het een goede tip vind! :grinning: En nog gelukt, (zei hij er nog wat van)? :slightly_smiling_face: xx

hij wilde weten waarom ik zo deed en vond het niet leuk maar snapt het wel :slightly_smiling_face:

En hoe gaat het nou tussen jullie? :astonished: x

nog slechter als eerst, maarja nu maar samen kijken wat we eraan gaan doen!
dankje voor je reactie’s het helpt me wel <3

Awh geen dank hoor :slightly_smiling_face: Komt het door m’n tip dat het slechter gaat tussen jullie? :astonished: Als het zo is, spijt het me heel erg! :astonished:

is niet nodig, dankzij je tip ben ik tot de conclusie gekomen dat het gewoon over is
ik heb hem vandaag genegeerd en hij vond het niet eens erg, hij vond dat ik zielig deed
later snapte hij het, zei hij,
maar ik weet nu dat ik hem moet vergeten, ookal is het moeilijk
ik verdien beter

inderdaad! :slightly_smiling_face: je verdient beter :wink: x