Wat wil hij?

Oke. Ik heb dus een goede vriend en goede vriendin en die hebben iets samen. Maar die vriend die maakt de hele tijd opmerking alsof hij mij leuk vind. Hij zegt ook dat hij steeds minder gevoelens heeft voor die vriendin. Ze hebben nu pas een paar maanden, nog niet gezoend (wil zij niet), en nog nooit (?!) afgesproken zonder dat er andere bij waren. Het is ook best snel gegaan zegt hij want ze hadden elkaar pas 2 x gezien toen ze namen. (al wel veel msngesprekken). Maar hij zegt dus allemaal dingen alsof hij mij leuk vind. bijv. dat hij net zo graag met mij in een tentje slaapt dan met haar, dat hij wel met mij wil zoenen, en dat hij mij soms leuker vind als haar. (wel op msn) Maar vandaag zei hij dus dat hij gedroomt had over mij. We waren met zn 4en hij, ik, zn vriendin, en mijn beste vriend die ook een goede vriend van hem is. En hij zei dat die andere 2 irritant deden en dat hij het had uitgemaakt met zn vriendin. En dat die toen weggingen. En dat ik was gebleven en dat we op zijn kamer waren en ik hem ineens zoende en hij zoende terug. Hij zei er ook bij dat ik goed kon zoenen (?). Maar toen had ik dus opgezocht wat het betekende. (wat nooit kan kloppen). En het betekende dat hij tijd voor zichzelf nodig had en het beste kon gaan camperen in de natuur. Maar toen hij dat droomde was hij ook op een camping. Al 5 dagen ongeveer. Maar toen vertelde ik dus dat ik had opgezocht wat het betekende en toen zei hij: Ik denk dat het iets anders betekend. Dus ik vroeg wat dan wel. En toen zei hij dat vertel ik wel als we een keertje gaan afspreken met zn 2en. En toen hebben we dus afgesproken dat ik daar vanavond heen ga. Maar ik wou graag weten wat hij wil en bedoelt en gewoon even mijn verhaal kwijt. En ik ben best zenuwachtig voor vanavond eerlijk gezegd. Want je zegt niet zomaar dat je het in real wilt vertellen als je alleen bent toch?
Alvast bedankt voor als je gaat reageren. x

Wat hij wilt? Het is toch duidelijk dat hij gaat zeggen dat hij jou leuk vindt …

Ja, dat had ik zelf ook al wel redelijk door.

Maar wat the fuck moet hij dan nog met dat andere meisje?

Ik snap alleen niet zo goed dat jij met hem af gaat spreken, terwijl hij een relatie heeft met een goede vriendin van jou en hij signalen geeft dat hij jou leuk vindt? Lekker oneerlijk tegenover haar.

Misschien is het allang voorbij met dat ene meisje?

Ik zou sowieso met die vriendin van je praten, want dat hij zo tegen jou praat is zeker niet leuk voor haar. Hij zit eigenlijk gewoon met jou te flirten terwijl hij een relatie heeft met haar?
En ik zou eigenlijk ook niet zomaar met hem afspreken als je weet dat hij zo over jou praat en ja ik weet niet ik vind het een beetje vreemd.

Ik weet natuurlijk niet wat voor een persoon je bent, maar er moet echt niets gebeuren tussen hem en jou vanavond he…

En zoals CHANTZNOR zegt vind ik het idd vreemd dat je met hem afspreekt.

Ik denk niet dat het verstandig is om af te spreken, hij kan het ook prima op msn zeggen en ik denk dat je dat het beste tegen hem kan zeggen en dan niet naar hem toe gaat. Het is oneerlijk voor jou vriendin…maar als je toch gaat , laat dan idd zoals Makeitrain al zei niks gebeuren

Ja, ik snap precies wat jullie bedoelen en ik zou het zelf ook best raar vinden. Maar hij is een goede vriend van mij en we spreken wel vaker af. (meestal met anderen erbij maar ook een paar keer alleen afgesproken) Nee, het is nog niet voorbij met het andere meisje. Ik ga gewoon naar hem toe en kijk hoe het loopt. Ik ga zowieso niks laten gebeuren. Want ik ga mijn vriendin niet bedriegen. Maar misschien wil hij alleen maar met mij praten omdat hij het uit wil maken met haar en mij vertrouwt en advies vraagt. Want ik denk peroonlijk dat dit ook goed zou kunnen. Toen ik toenet vroeg bij truth or dare op msn: Wat zou je doen als ik je zou vertellen dat ik je leuk vond? Zei hij: Het uitmaken en met jou nemen. Waarop ik antwoorde ‘serieus?’ Hij: Neeeeee! Wat denk jij wel niet? Dus ik weet niet of hij mij wel echt gaat vertellen of hij me leuk vind. Maar wel bedankt voor de reacties :slightly_smiling_face:
Ojaa, wat voor persoon ik ben: absoluut geen sletje al zeg ik het zelf. ik heb pas 2 relaties gehad en nog niet gezoend dusja. Ik ga zo dus ik zal vanavond of morgen wel vertellen hoe het is gegaan.

Oja. Met die vriendin praten wou ik wel maar gaat niet lukken aangezien ze een week lang in haar oude wijk logeert en nooit online komt en niet kan bellen met haar mobiel.

Ik vind die vriend van je een beetje raar. Als hij jou zo leuk vind moet hij voor jou gaan en niet jouwn vriendin. En dat hij gelijk wat neemt met haar naar 2 afspraakjes? ‘Maar wel msn gesprekken’ Je moet elkaar eerst wat beter leren kennen, voordat je met elkaar neemt. Als hij vanavond niet toegeeft dat hij jou niet leuk vind, is het helemaal raar. Want hij flirt zoveel met je. Maar ook weer net niet snap je? Daarna ontkent hij het weer. Gewoon vanavond heen gaan en afwachten wat er gebeurt. Als er wat gebeurt, ga er niet op in. Anders is die goede vriendin Heart- broken.

Waarom ga je achter je vriendins rug om met hem afspreken? -.-

Omdat ze ook gewoon vrienden zijn, en voor al dit gedoe ook gewoon met zijn 2en gingen afspreken.

Volgens mij is het wel duidelijk wat hij wilt
Maar wat wil jij?

Ben je naar hem toegeweest?
Hoe is het af gelopen ?

Oke, ik ben dus naar hem toe gegaan en er is werkelijk niks gebeurt. Hij kwam dus naar buiten en we hebben toen gewoon over random dingen gepraat. Dus ik vroeg zo van: Ga je me nou nog vertellen wat jij denkt dat die droom betekende? En hij heeft er dus een paar keer omheen gepraat, dus bij de 4e keer vragen ging hij het toch vertellen en hij zei ‘ik denk dat het betekende dat ik wat meer spanning in mijn leven wil, qua relatie vooral. Want het is nogal saai met *naam vriendin*, ik bedoel we hebben nog nooit zonder anderen erbij afgesproken.’ Waarop ik antwoorde ‘Ja, zou goed kunnen inderdaad. Maar wil zij dan niet met zn 2en afspreken?’ Hij: ‘Weet ik niet maar we zouden al meerdere keren met zn 2en afspreken maar dan elke keer als ik vroeg of ze kwam zei ze: Nog even *naam andere vriendin* ophalen.’ Ik: ‘Oh, das wel raar. Maarja, *naam vriendin* is altijd wel vaag he.’ En dat is het enige. Daarna zijn wel gewoon naar een andere vriend gegaan en een beetje buiten gaan hangen enzo. Er is dus niks gebeurt, en hij heeft niet gezegd dat hij me leuk vind.

Dat ja.