Wat wil hij van mij? :|

[i]Hallo iedereen!

Er is een jongen bij mij in de klas die zich sinds een paar maanden héél raar gedraagt… We praten nooit zoveel met elkaar ofzo maar nu lijkt het opeens alsof hij constant aandacht van me zoekt. Als ik in de les zit komt hij soms zomaar naar me toe en dan gaat hij mijn wang strelen en dat soort dingen, en me vastpakken. :flushed: Ook houd hij me steeds in de gaten. Hij komt bijna elke dag wel met; Ik heb je daar en daar gezien. :S En in de klas als ik voor of achter hem zit gaat hij zich omdraaien en kijken naar me op een nogal… vreemde manier (met zijn hand onder zijn kin) Hij begin me echt bang te maken… Hij komt soms zomaar op me zitten. Hij komt altijd zo dichtbij met zijn hoofd en raakt me teveel aan.

En ik weet dat hij niet verliefd op me is, hij heeft een vriendin.[/i]

Eeh, wtf. Ik zou hem een klap op z’n bek geven? Hij gaat je toch niet zomaar aanraken ;s

Precies.

ew wat een creep O: vraag aan hem waarom hij zo creepy doet!

x’]

sla hem?

Heb ik geprobeerd, maar dat vond hij alleen maar leuk! :S
En hij wil steeds met me zoenen!

Help me.:frowning_face:

ga naar de mentor/een leraar/schoolleiding, dit is echt niet normaal, want een creep! 8|

Oke dat lijkt mij ook heel eng en creepy… Heb je al tegen hem gezegd dat je wilt dat hij er mee op houdt? Als je dat al hebt gedaan en hij doet het nog steeds, zou ik naar je mentor gaan, misschien kan hij hem er een keer op aanspreken? Want dit is echt niet normaal, en hij moet er gewoon mee ophouden als jij er bang van wordt.

Zeg tegen hem dat hij moet stoppen daarmee.
Bah.

Tegen hem zeggen dat hij moet stoppen én contact zoeken met zijn vriendin en het haar vertellen. Die maakt hem dan wel duidelijk dat hij er mee moet kappen.

mentor?

gewoon tegen hem zeggen… als die dan nog niet luistert. zeg je gewoon keihard midden in de klas of in de gang van school dat hij je met rust moet laten… staat die lekker voor schut en ´t werkt. (ervaring met iets dergelijks als dit)

hij zoekt gwn aandacht, ik heb ook zo iemadn in de klas die ervan houd

Niet gelijk gaan slaan… Praten helpt altijd!
Maak hem duidelijk dat je niet van dit fysieke contact gewend bent… en zeg hem daarbij ook dat je vind dat hij dit niet kan maken tegenover zijn vriendin…
desnoods kun je ermee dreigen dat je het zijn vriendin verteld als hij er niet mee ophoudt!

Gewoon negeren en als dat niet werkt praten