Ik app af en aan met een jongen die ik ken via mijn oude school. We hadden toen we bij elkaar op school zaten totaal geen oog voor elkaar maar kwamen later met elkaar in contact. Als we appen klikt het super goed en hebben we het over van alles en nog wat. We zeggen dan vaak tegen elkaar dat we elkaar willen zien. Als ik uiteindelijk voorstel om elkaar te zien negeert hij me op de app… Hij neemt zijn telefoon niet op, reageert niet op appjes enzovoorts. Ik ben er dan klaar mee en stop met appen. +/- 2 maanden later appt hij dan weer uit het niets en begint alles opnieuw. Dit is al een paar keer gebeurd en ik ben daar steeds pissed om maar op de een of andere manier kan ik het ook niet loslaten…
catfishh
Geen contact meer zoeken tot hij het doet
Ze zegt dat ze met hem op school heeft gezeten. :’)
Ja ik ken hem idd al maar soms zou ik hem gewoon willen confronteren met zijn rare gedrag. Hij woont alleen niet om de hoek dus dat is lastig.
Ik neem al bewust iedere keer geen contact op. Hij is altijd degene die mij naar maanden weer aanspreekt…
Nu is hij op zich zelf gaan wonen dus dacht dat er nu wel iets veranderd zou zijn qua afspreken maar dus weer hetzelfde liedje. Vind het zo raar
Vermoedelijk vindt hij de aandacht leuk, maar ziet hij er verder niks in. Ik zou dus gewoon niet meer reageren.
Ja klopt dat denk ik ook al blijft het raar. Je zou denken dat hij op gegeven moment wel iets echts met iemand wil maar hij heeft nooit een vriendin ofso.
En waarom geef je iemand je adres en zeg je kom naar me toe terwijl je dat niet wil… Net of het een test is. Mannen…
Probleem is dat ik best wel wat jongens gedate heb de laatste tijd maar dat was het nooit… Die jongens kan ik zonder probleem uit me hoofd zetten maar bij deze jongen lukt dat dus niet.
Dat is waarschijnlijk omdat hij een soort van onbereikbaar is, en dat maakt het leuker en spannender voor jou. Wellicht als je het wel met hem zou proberen dat het dan ook niks is.
Ik denk dat je in dit geval beter de eer aan jezelf kan houden en gewoon niks meer verwachten van hem.