Wat wil hij van mij?

Hai meiden,

Ik zal proberen mijn verhaal kort te houden. 3 weken geleden stapte ik de tram in, en die stond supervol met kindertjes en daarbij stond ook hun begeleider die mij gedag zei. Nou ben ik niet onbeleefd dus ik zei hoi terug en liep door. Vervolgens vroeg hij bij het uitstappen mijn nummer en die gaf ik. We hebben hierna gekletst en wat kennis gemaakt op whatsapp. Hij stuurde me veel complimentjes, het was geen geslijm of misplaatste complimentjes. Maar gewoon normale. Die week daarop had ik herfstvakantie en toen vroeg hij of hij me mee uit eten kon nemen. Ik vond dat prima dus ik zei oké. Uiteindelijk zijn we niet uit eten geweest maar hebben we 3 uur in de kou en regen zitten praten. Als afsluiting gekust, op de mond ja. Hierna nog enkele andere dates gehad (3, geloof ik) hij probeerde toen ook niks bij me. Hij woont op zichzelf dus bij de laatste date zijn we in bed beland. Nou oké, niet heel netjes van me maar ik voelde me toen prima. Nou sliep ik afgelopen weekend voor het eerst bij hem omdat hij vroeg of ik dat wilde. Weer seks gehad en lekker geknuffeld en zo, het voelde super goed. Ik ben eerder gebruikt door jongens voor seks dus ik wilde graag weten hoe het ervoor stond. Toen vroeg ik hem hoe het tussen ons zat en hij vond me niet duidelijk genoeg. Dus ik zei direct dat ik niet alleen seks wilde, maar vroeg of dit überhaupt zou aflopen op meer dan seks. Hij zei dat hij niet in de toekomst kon kijken, en dat ik niet zo gehaast moest doen maar dat hij het liefst wel wat wilden maar dat ik rustig aan moest doen. Niet wat ik wilde horen maar oké. Ik heb nu het gevoel dat door wat voor reden dan ook iets aan hem is veranderd. Hij praat nog steeds lief op whatsapp maar waar we vroeger aan een stuk door praatten is het gesprek na alles goed, ja met jou, met mij ook, mooizo… Gewoon echt klaar. Dan de volgende ochtend pas weer dezelfde shit. En ik raak nu al langzaam gehecht aan hem en ik wil niet voor iemand vallen die andere plannen heeft met mij dan ik met hem. Ik heb echt al expliciet en duidelijk gezegd dat ik geen seks relatie wil. Maarja… Jongens hè.

Ik wil er liever nu een punt achter zetten dan over een paar weken.

Wat denken jullie?

Ik denk dat het verstandiger was geweest om voor jullie seks hadden je wensen kenbaar te maken.
Maar dat is nu niet zo, dus laten we verder gaan met de huidige situatie.
In plaats van te denken wat hij van jou wil, wat wil jij van hem?
Wil je hem beter leren kennen?
Vind je hem nu al leuk genoeg om een relatie mee te beginnen?
Wil je nog wel seks hebben maar daarbij ook leuke gesprekken voeren (friends with benefits)?
Je hebt al duidelijk gemaakt dat je niet enkel seks wil en hij heeft zoiets van, we zien wel.
Ik zou er rekening mee houden dat het best kan dat hij geen gevoelens heeft/geen gevoelens zal ontwikkelen.
Kan evengoed wel, maar pin je er niet op vast en verwacht niets.
Wil je doorgaan met de seks goed, maar wees eerlijk tegen jezelf.
Hij heeft je nooit iets belooft. Dus verwacht ook niets. Je bespaart jezelf hier veel leed mee.

Ik wil niks dat lijkt op of te maken heeft met alleen seks. Ik ben echt een relatie persoon. Het is of dat of niks. Ik wil hem heel graag leren kennen en wat met hem opbouwen, ookal ken ik hem niet zo lang. BEn ook helaas zo iemand die altijd teveel verwacht en hoopt. Daarom wil ik het liever nu afsluiten als we niet naar hetzelfde op zoek zijn.

Dat lijkt me verstandig.
En verwijt jezelf niks.
Als het jouw waarden en normen zijn dat je niet zo maar seks heb, verwacht je van anderen soms hetzelfde (been there, hehe)
maar jammer genoeg denkt niet iedereen zo. :sob::muscle:

Voordat je seks met iemand hebt weet je toch hoe het zit tussen jullie? Neem ik aan… ik zou nooit zomaar ff seks met iemand hebben als ik niet weet hoe hij denkt over relaties.

Ik zou hem gewoon zeggen: Oké kijk: We hebben nu enkele keren seks gehad en ik wil graag weten of dit een begin van een relatie is of dat je gewoon zin hebt om met iemand te neuken.

Als hij vaag reageert doet hij het denk ik alleen voor de seks…

Ik had hem dus al gevraagd hoe het zat en hij zei dat hij wel hoopte op meer dan seks maar dat ik niks moest overhaasten. Dus je zou zeggen dat hij ook wel wat meer wilt maar zijn gedrag zegt wat anders!

Ik had seks omdat het klikt en hij kwam heel eerlijk over en totaal niet als een player ofzo. Het was echt heel nice toen. Dus ik dacht ; yes dit wordt hem, daarom hebben we dus seks gehad.

? Iemand

Tja, ik denk dat hij nu heeft gehad waar hij op uit was, en dat was wss seks. Aangezien het nu na een paar weken al niet meer interessant genoeg is.

Ik vind het dus echt lame dat hij loopt te zaniken dat hij niks wil overhaasten maar zelf ook gewoon op de derde date seks heeft. Like hoe erg wil je jezelf tegenspreken dan?
Dan heb ik echt zoiets van: gast je denkt alleen met je lul, klep houwen.