Wat wil hij van me?

Ik ken een jongen al een tijdje. Eerst appte ik hele dagen met hem en ook dingen als hou van je etc. Maar sinds school weer begonnen is zegt hij niets meer tegen me en negeert hij me ook op app. Als ik op school hooi zeg, zegt hij ook niets terug. Alleen het rare is… Als ik met afspreek met een groepje is hij heel anders, heeft hij wel aandacht voor mij. Wat wil hij van me? Ik snap er echt niets van.

ik vind t zo slecht om ik hou van je tegen iemand te zeggen waar je niet van houdt, leer de waarde van t woord toch kennen
Anyways, ik denk dat jij je niks meer vindt en onder vrienden wilt doen alsof alles normaal is tussen jullie.
Als je hem op school ziet, moet je er gewoon op af stappen en vragen wat er mis is.

Waarschijnlijk zag hij het gewoon als geouwehoer en heb jij het verkeerd opgevat.

Ok, hij zegt ik hou van je op whatsapp? Dus dan ga ik er vanuit dat jullie een relatie hebben, anders zeg je dat niet zomaar. Maar op school negeert hij je? Of hij is extreem giga verlegen of gewoon een klootzak. Ik zou hem aanspreken facetoface wat hij nu wil.

Dat is het spelletje dat ze spelen,
Hij zorgt ervoor dat je hem wilt, maar dan is het doel bereikt en hebben ze
er geen zin meer in, zodra je dan weer afstand neemt wil hij wel weer…

Dit zijn de jongens die bevestiging zoeken,
Conclusie: Hij vind je niet leuk genoeg dit te doorbreken.

Hoe kan je van iemand houden, als je diegene nauwelijks spreekt en hij je vrijwel negeert in het echt. Ja, misschien voel je kriebels en misschien zie je hem als een potentiële vriend, maar van hem houden… Ik vind ‘ik hou van je’ best iets heftigs dat heeft voor mij toch echt veel emotionele waarde, ik zou er nooit mee rond gooien alsof het niks is.

In ieder geval, ik neem aan dat je nog vrij jong bent. Misschien weet hij niet goed hoe hij met dit om moet gaan omdat hij dit nog nooit eerder heeft meegemaakt en anders zet je hem voor het blok. Wat wil je nou eigenlijk? Dan weet je direct waar je aan toe bent. Hij praat nu toch al niet tegen je in het echt, dus veel heb je niet te verliezen.