Wat wil hij toch😓

Hallo,
Ik ben 14 jaar en heb een jongen als beste vriend. Er zijn veel topics over dit onderwerp maar toch weet ik nog niet genoeg.
Ik ben heel erg verliefd op mijn beste vriend, en soms lijkt het alsof hij dat ook is maar soms ook niet.
Laatst hebben we gelogeerd, we gingen eerst filmkijken (in een enorm klein kamertje dat een soort bios is) en hij ging steeds dichter bij me zitten en had uiteindelijk mijn hand vast. Later zeiden we dat we zouden gaan slapen maar hij sprong met 3 enorme kussens boven op mij☺️ en begon te stoeien. Later lag hij op zijn rug en ik lag op mijn buik boven op hem hij deed toen zijn armen omhoog en knuffelde mij heel stevig. Zo lagen we 2 uur lang, daarna lagen we lepeltjelepeltje en zo zijn we dus ook in slaap gevallen… super schattig enzo. En dit ia al de 2e x dat dit is gebeurd en we houden ook veel van elkaar (alleen zeggen we altijd dat dat als in gwn vriendschap is). Toen ik eenmaal weer thuis was kreeg ik de dag ernaa een sms, mijn vader is dol op hem en dat weet hij en daar hadden we het over. Alleen toen zei hij: “ik hoef geen relatie want ik ben niet op je en blablabla, maar dat wist je al want dat is oud nieuws”. Ik weet nu dus echt niet wat hij wil, soms is hij een week lang super cute en dan ineens een *****. Ik weet niet meer wat hij wil.
Ik durf er ook niet over te praten, iemand een idee??? :kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart:

Als je het wilt weten zal je er toch over moeten praten. Hij geeft wel de signalen af dat hij verliefd is, het zou kunnen dat hij zegt dat hij niet verliefd is, omdat hij bang is afgewezen te worden of de vriendschap te verpesten.
Als ik jou was zou ik aan hem vragen wat hij nou echt voelt en zeggen dat je verliefd op hem bent.

de volgende keer dat dat gebeurd en je ligt boven op hem dan geef je hem een kus of je zoent hem, toch? dan zie je of het wederzijds is

Ik zou met hem gaan praten

Je kan er beter met hem over praten. Als jij je wel zo voelt dan ga je daar mee blijven zitten wanneer je er niet over praat. Hij is je beste vriend, dus hij zal als het goed is daar ook over willen praten. Hij wil denk ik ook dat jij je wel fijn voelt bij hem en weet waar je aan toe bent. Hij kan wel smsen dat hij niet op je is, maar wie weet wat hij in het echt zegt? Misschien probeerde hij wel een reactie uit te lokken met dat smsje! En anders als je erover hebt gepraat kan je altijd zeggen dat je niet wil dat hij zo ‘‘intiem’’ is als hij echt geen relatie wil, dan is het voor jou ook fijner en weet je waar je aan toe bent. Gewoon over praten dus! :slightly_smiling_face: