wat wil hij nu? ö

-

wow er is veel gebeurd…
Ik denk dat je het beste de jongen waar je zo graag samen mee wil zijn op de hoogte moet stellen dat je hem nog steeds leuk vind, dat het van jou kant echt wel wat mag worden tussen jullie.

Ga een goed gesprek met hem aan, wees allebei duidelijk en eerlijk.
Want misschien durft hij het nog niet helemaal aan na alles wat er gebeurd is…

sterkte en succes

ja dat kan wel … maar recht op hem afstappen en zeggen dat ik hem nog leuk vindt durf ik niet echt eigenlijk omdat hij bij me in de klas zit & stel dat het nu helemaal fout gaat :stuck_out_tongue:

maar zal erover nadenken, dankjewel ! x

ik snapte van het begin vrij weinig maar tis nu wel duidelijk.
Praat gewoon met hem. Ik heb beetje t zelfde. Ik had een vriend, een andere jongen vond mij leuk. Toen t slecht ging met mn vriend elke x met die jongen afspreken. Niks gedaan hoor. Gewoon naar de stad enzo.
Nu het uit is met mn vriend, ga ik veel met deze jongen om. Nu heb ik eindelijk toegegevn dat ik hem leuk vind, hebben we t afgelopen weekend heel gezellig gehad, nog niks gebeurd maar wel knuffelen en hele tijd kusjes op de wang enzo. En nu wil ik nog een x afspreken en wilt hij niet meer :s tis zo vaag ineens. Maar ik zeg er niks over. Ik wacht tot ik hem weer zie en dan spreek ik hem erop aan. Want via sms enzo gaat t toch niet werken. Misschien kun je t zelfde doen

das wel raar ja ;s
maar jij hebt niets verkeerd gedaan, terwijl in mijn geval die jongen zich best wel belogen voelt door me ;$
zou wel met hem willen praten maar stel dat ik helemaal fout zit dan voel ik me ook best lullig :stuck_out_tongue: m’n vriendin zegt dat ik moet afwachten omdat hij me ook nog steeds leuk vindt en er heus wel wat gaat gebeuren, maar dat weet ik niet zo… zij is dan ook niet echt objectief :slightly_smiling_face:

maar zal het anders eens voorzichtig proberen op te brengen op msn, of als we alleen zijn
(ook al duurt dat laatste wss nog heel lang)

Bedankt ! x

wow, ik denk dat als je de situatie helemaal aan hem uitlegd dat ie het dan wel begrijpt.
ik denk dat ie jou ook nog wel leuk vind, maar het gewoon niet aandurft vanwege dat eerdere…

wat @Itsraining heeft dikgedrukt.

Ik zou hem gewoon alles eerlijk vertellen.
Het hele verhaal, en ook dat je hem al die tijd leuk heb gevonden!
Misschien durft hij inderdaad niks vanwege dat je tegen hem gelogen hebt, maar misschien moet je het daarom juist helemaal eerlijk zeggen
Waarom je gelogen hebt dus; omdat je bang was dat exvriendje zelfmoord zou plegen.
Ik denk dat hij je dan wel begrijpt!
En het zal wel moeilijk zijn om te zeggen, maar dan is het er tenminste uit en weet je waarschijnlijk ook wat hij voor je voelt.
Succes :wink: xx

ja dat zal de enige oplossing zijn denk ik haha :frowning_face:
maar wil het niet over msn ofzo zeggen, das zo onpersoonlijk.
volgende keer als ik alleen met hem ben begin ik erover :slightly_smiling_face:
ook al kan dit nog wel een tijdje duren :stuck_out_tongue:

Thanks iedereen ! Xx

Je kan ook vragen of hij een keertje met je wil praten of naar je toe kan komen, dan ben je er vanaf! :wink: