wat wil hij nu eigenlijk

hey :slightly_smiling_face:,
ik vind een jongen leuk maar het probleem is dat ik echt niet weet wat hij wil.
hij sjanst namelijk echt heel erg en zegt wel eens schat enzo maar toch is hij niet echt ‘lief’ als jullie snappen wat ik bedoel,
ik heb 1 keer op een feestje met hem gekust, maar heb hem al best lang niet meer gezien.
ik whatsapp wel veel met hem maar eerst begon hij 's morgens altijd gelijk tegen me te praten.
maar de laatste 2 of 3 dagen begint hij niet echt zelf met een gesprek, niet dat ik dit zo erg vind, maar ik snap niet echt of hij nu wat in me ziet of niet.
Ook zeggen we wel eens voor de grap dat we iets samen gaan doen ofzo maar dit is er nog nooit van gekomen…

wat denken jullie?

Vraag een keer: heb je nu wat te doen? En regel dan dat je hem kan zien. Of spreek een keer echt iets concreets af.
Je kan ook wachten totdat hij het gesprek weer eens begint, dan kan je zien of hij echt interesse heeft. Beetje hard to get spelen :wink:

Hij toont wel interesse in je, misschien kunnen jullie in het echt een keer afspreken?
En onthoud, jongens zijn altijd anders op app;)

Kom inderdaad met iets concreets.

ik ben eigenlijk bang dat ik mezelf voor schut zet als ik hem vraag om wat te doen haha :flushed: dus wil liever dat hij zelf zou vragen maarja dan kan ik misschien nog heeel lang wachten

Ik zou idd zelf actie ondernemen, al helemaal omdat je anders denkt dat je zo lang moet wachten.
Misschien heeft hij wel hetzelfde en durft hij het ook niet zo goed te vragen en is hij juist blij dat jij initiatief neemt!

ahrgg het is er nog steeds niet van gekomen en volgende week gaat hij naar daydream en kust die wss ook met meisjes :hammer:

waar om is hij zo leeeuk haha :frowning_face: