Wat wil hij nou?

oke ik ken een jongen al best wel lang sinds ongeveer vorige zomervakantie,
en ik praat ook echt elke dag met hem op whatsapp enzo, en ik vind hem echt echt heel leuk eigelijk hahaha, maar hij heeft ookwel gezegd dat hij me leuk vind enzo. maar gisteren avond praatte ik tegen hem en op de een of andere manier kwam er een gesprek over onze exen, hij vertelde dat hij zn vorige ex echt leuk vond maar dat zij vreemdging, toen merkte ik aan hem dat hij een beetje opgefockt deed. maar daarna begon hij erover dat hij gewoon iemand nu echt echt goed wil kennen enzo voordat hij haar leuk zou vinden, en dat hij geen zin meer heeft in liefdes gedoe enzo dat was eigelijk voor mij wel even slikken want hij heeft gezegt dat hij me echt leuk vond enzo, maar nu weet ik t niet meer. tipss?
oke dit moest er gewoon even uit

Hij wil je dus gewoon beter leren kennen voordat hij zich ergens in stort.
Is toch alleen maar goed dat hij zegt datie je leuk vind en dus beter wil leren kennen?

ja t kan ook zijn omdat ik toch een beetje snel jaloers ben en dat ik er niet tegen kan als hij over zijn ex begint…

Haha Jaloers ben ik ook hoor!
Maar in dit geval zou ik dan gwn aardig blijven doen, laat m zien dat leuke meisjes zoals jij nog bestaan (:
En leer m beter kennen! :grinning:

haha ik denk dat iedereen op dat gebied wel is jaloers is,
maar ik weet echt alles van hem en hij van mij, we vertellen elkaar echt veel enzo gewoon van die eindeloze gesprekken die nergens over gaan hahaha. k kan echt goed met hem praten en dat vind ik zoooo fijn

Ik vind communicatie (praten enz) en eerlijkheid het belangrijkst in een relatie:$
Natuurlijk met liefde :grinning: