wat wil hij nou?

okee kan zijn dat het een lang verhaal wordt…
het gaat dus over een vriend van me broer. hij is M.
M komt niet zovaak bij ons thuis dacht er verder ook niet echt bij naar enz.
laatste weken/maand veel met M gepraat op msn en hij reageerde op alles op me twitter enz.
ik ben hem ondertussen leuk gaan vinden.
nu met de carnaval die vrijdag (1edag) hij deed heel lief en aardig en hield me steeds vast enz.
de zaterdag kwam hij ook steeds naar me toe en gaf me kusje op me wang enz.
de zondag ging ik met M en me neef en broer naar de stad.
(ff tussendoor: hij zei altijd ik kan niets doen wat ook maar in de buurt komt van flirten want je bent het zusje van me vriend)
dus we waren in de stad en dan zegt hij weer amper wat tegen me en tegen andere meisjes kan hij dan wel praten en aardig doen enz.
de maandag van carnaval deed hij helemaal klote en negeerde me.
en gisteren nog met uitgaan in de stad negeerde hij mij weer en andere meisjes niet… me broer zei steeds tege hem van is me zusje niks en gebaarde naar hem dat M dat hij eens wat tegen mij moest zeggen maarja…
me broer zelf zei tegen mij ik denk dat M verlegen van je is?
en toen zei ik van ja tuurlijk van mij wel en van allemaal die andere stomme wijven zeker niet-.-
zo ging het door dat hij dus amper iets zei…
toen ginge de kroegen dicht dus buiten nog met hem en nog n vriend beetje met andere mensen gepraat enz. en toen ging hij me een beetje ‘‘vervelen’’ en weer aan me zitten enz en ik gaf hem n kusje op zn wang enz. en toen op de terug weg hij moest ergens links af en ik rechts toen wou hij persee nog n klein kusje terwijl we fietsen dus dat ging scheef.
zelf zei hij ook nog van je moet minder met je broer omgaan want zo vind je nooit een vriendje ( me broer is erg kieskeurig en bezorgd en vind niet snel iemand goed genoeg voor mij )
maar is hij nou verlegen van mij en wordt dit minder als hij later op de avond aangeschoten is of is hij gewoon niet geiintereseerd? of gewoon dat ie t niet wilt omdat ik n zusje van zn vriend ben?
hij heeft 2 x gezegd ik zie je als me nichtje en een keer zei hij derachter aan eigenlijk ben je meer voor me dan dat.
ik denk teveel aan hem en ook al veel te lang…

iemand idee wat n jongen nou wil als ie zo doet?
sorry voor de mensen die me verhaal te lang en irritant vinden.

Het is echt een onduidelijk verhaal… maar ik zou als ik jou was een andere jongen zoeken. Niet omdat het de vriend van je broer is maar hij doet niet voor niets zo. En als hij jou de hele tijd in onzekerheid laat zitten en lief doet wanneer het hem uitkomt is hij het jou niet waard. Het is niet echt iets positiefs gok ik… en als je hem écht niet kunt vergeten. Ga met hem praten!

Waarom zou je geïnteresseerd zijn in zo’n jongen, dat snap ik echt niet.

vraag ik me ook wel eens af, maar met uitgaan overal waar ik kijk denk ik hem te zien en dan is het hem niet en allemaal dat soort dingen

player … geen andere woorden voor

beetje kutreacties hierboven, hier vroeg ze niet naar.

Ik denk dat hij wel gevoelend voor je heeft maar dat hij het eng vind. Een goede vriend van mij is grootste player ever en toen hij een x een meisje écht leuk vond durfde hij niks meer.
Dus daar doet me dit een beetje aan denken haha.
Als je zo’n goede relatie hebt met je broer, kan hij die M dan niet uithoren?

ja dat kan ik misschien wel doen, maar ik durf het me broer niet zo goed te vragen en ben bang dat M dan merkt dat het ‘’ in odracht’’ van mij was.