wat wil hij nou..

ik werkte samen met een jongen, maar ik ben inmiddels bij dat bedrijf weg. laat ik hem maar even Rik noemen. Rik heeft met kerst merendeels laten weten dat hij me wel echt zag zitten, hij knuffelde me, gaf me een kus, liep hand in hand met me, sloeg regelmatig ff arm om me heen & vroeg of ik al weer in was voor een relatie (ik kwam in aug. uit een relatie van 3.5 jaar). er ging een tijd overheen en ik kwam hem weer tegen bij het uitgaan, ergens in april. Daarvoor hadden we weinig contact gehad. het was gezellig met hem bij het uitgaan, maar daarna ging er weer 1.5 maand overheen tot ik hem weer echt goed sprak. hij vertelde me ineens over zijn vriendin, ik snapte het niet en zei: huh heb je een vriendin dan? zgt hij jaa, al 2 maand, maar het duurde allemaal wat lang, het liep niet zoals het moest. ik zo goh, duurde het lang voor jullie met elkaar liepen? zei hij nee, bij jou en mij, ik vond je echt leuk, zag je zitten, maar het was niet wederzijds. ik vertelde hem dat ik hem ook in die tijd wel echt zag zitten, blijkbaar is er dus een hele miscommunicatie geweest tussen ons. We hebben nog een tijdje over ons gehad en na die tijd nog over van alles en nog wat. een maandje later zag ik hem weer tijdens het uitgaan, we zochten de hele tijd oogcontact met elkaar, zijn vriendin kwam bij hem staan en wilde hem een kus geven. hij wees haar af en keek naar mij.

hij voetbalde eerst bij een club hier in de woonplaats, ik werk in de kantine bij een andere club en zei hem wel is: ga dan gewoon bij HVU trainen(waar ik werk), zegt hij nee en dat doe ik niet en dat wil ik niet… ik ga toch daar niet voetballen, en nu, na zijn liefdesverklaring komt hij ineens naar HVU om te komen voetballen.

Ik snap echt niet wat ie nog wil… Ik krijg er geen hoogte van

Vraag of hij een keer met je wil eten/terras pakken als vrienden en dan vraag je om duidelijkheid.

Gewoon om duidelijkheid vragen.

maar wat ik me nu afvraag? Is hij nu weer vrijgezel of dat niet?

nee, hij heeft nog steeds met dat meisje, maar blijft mij ‘opzoeken’’

Ik zou ook duidelijkheid vragen.
& zeggen dat hij z’n vriendin niet aan het lijntje moet houden als hij meer om jou geeft :S

liefs,

ik vind het wel een beetje vreemd… lijkt net alsof hij jullie allebei aan het lijntje houd…
beetje als mijn vriendin me dumpt en/of ik heb geen zin meer in dr dan heb ik altijd haar nog… je moet om duidelijkheid vragen… dat is de beste oplossing voor jou hem en voor zn “vriendin”

Stel die vraag aan hem; wat wil je nu?

Als je iets met hem wilt, laat hem dan eerst zijn relatie met dat andere meisje verbreken, want wat je ook doet: ga NIET vreemd.

En als je hem echt ziet zitten, vraag je of hij een keer zin heeft om wat leuks te gaan doen :slightly_smiling_face:

wie houdt wie voor de gek

Of hij nou verward is of je nou echt aan het lijntje houdt, ik zou het niet leuk vinden. Maar dit maakt het alleen maar moeilijker voor jou.
Misschien maar duidelijkheid vragen. Niet alleen voor jezelf maar ook voor dat meisje. Want voor haar is het ook maar lastig allemaal terwijl zij er niks aan kan doen (als ze doorheeft wat er gaande is).

Uhm DIT!

Ik zou het lekker laten. Hij heeft een vriendin… Als hij ooit weer vrijgezel wordt, zie je dan toch verder?

Ga in elk geval niets met hem doen zolang hij een vriendin heeft, ik bedoel, je wilt toch niet ‘medeplichtig’ zijn als hij vreemd gaat?

da kan toch geen goeien zijn?Als hij je echt wilt had hij het moeten gedaan maken met dat andere meisje.
Maar ik vind het zowiezo wel raar van hem hoor, hij kan jullie toch niet alletwee aan het lijntje houden? das echt lelijk van hem…

Wat erg voor zijn vriendin.

Wat erg voor zijn vriendin ja.
Ik zou gewoon afwachten en natuurlijk niks met hem doen zolang hij een vriendin heeft wat zoenen enz betreft.

er is niks tussen ons gebeurd wat niet hoord, alleen die ‘liefdesverklaring’ die hij gaf.
wat ook opzich al niet netjes is tegenover zijn vriendin.
Ik weet nu zelf niet of ik juist wel of niet moet afspreken met hem:$