wat wil hij nou??

heey iedereen,

ik heb een jongens probleempje…en ik weet niet wat die jongen nou eigenlijk wil. want hij zit bij mij op school, maar niet bij mij in de klas.(ik noem hem even R) Ik praat best wel veel met hem op msn, elke dag wel even. Ik was eerst verliefd op een andere jongen van m’n school, (die noem ik even W) en later vond ik R ook leuk. Ik vond dus 2 jongens leuk. Ik had R ook verteld dat ik hem en W leuk vind. Hij vond mij ook leuk, maar hij wist toen nog niet zkr of hij me leuk genoeg vond voor verkering. Maar eigenlijk wou ik zelf liever tog verkering met W. hij vroeg de hele tijd vaak of ik hem leuker vond of W en hoeveel ik hem leuk vind en hoeveel ik W leuk vind. Uiteindenlijk wou hij tog liever nog geen verkering met mij. Ik vond dat eigenlijk niet heel erg jammer, maar tog was ik wel teleurgesteld. Maar nu praat ik nog steeds best wel vaak met hem, elke dag. En gister vroeg ik hem: vindt je me nu nog steeds beetje leuk? en toen zei hij nee en toen zei ik: oke, ik jou ook niet meer en toen zei hij: ow. waarom niet?? :astonished: hij deed egt ineens heel raar. Alsof hij het heel jammer vond dat ik hem niet meer leuk vind. hij vraagt heel af en toe ook nog wel eens hoe het gaat tussen mij en W. (ik heb nog niet met W) en als ik dan vraag hoeso hij dat vraagt zegt R: belangstelling. en ik vroeg R gister ook: wat als ik je weer heel leuk zou vinden. En toen zei hij dat hij dan graag wou dat ik hem dan verkering vroeg :astonished: en toen zei ik dat ik dat dan tog niet heel snel zou doen omdat ik wist dat hijzelf mij niet leuk vind (wat hij dan zei tenminste) en er dus grote kans zou zijn dat hij me zou afwijzen en toen zei R dat ik het dan gwn tog verkering moest vragen want als ik dat niet zou doen weet ik het nooit zkr ofsoiets…maar wat is er nou met hem?? denken jullie dat hij me tog stiekem leuk vind? of is er niks meer dan vriendschap…

xx sanne
PS: sorry voor het lange verhaal

Ik denk dat het een hint is dat hij je toch leuk vindt

ik denk wel dat R jou leuk vindt, hoor.

Ik denk dat R onzeker is omdat hij bang is dat jij W leuker vindt. R durft dus niet toe te geven dat hij jou leuk vindt omdat hij bang is afgewezen te worden door jou. Maar hij vindt jou dus wel leuk, anders zou hij dit niet zeggen.

volgens mij vindt hij je leuk

bedankt allemaal :flushed: