Wat wil hij nou?

Al een tijd ben ik gek op een jongen. Ben een keer bij hem thuis geweest, met vrienden van hem en mij (zo heb ik hem leren kennen). Sinds die tijd msnen we af en toe. Hijwas duidelijk met me aan het flirten.
We zouden nog een keer wat afspreken en hij vroeg mijn nummer. Hij smste toen gelijk, maar de laatste tijd hebben we steeds minder contact. Er is nooit meer iets van gekomen om wat af te spreken. Wat wil hij nou? Eerst is hij aan het flirten en vraagt mijn nummer en stuurt smsjes… en dan laat hij ineens bijna niks meer horen. Spelen sommige jongens ook hard to get? Of geniet hij gewoon van de aandacht van meisjes??

wat reageren sommige mensen hier toch aardig
NOT

ben blij dat iemand je probeert te helpen…

NOG IEMAND ANDERSS??

hmm dat vind ik ook altijd moeilijk bij jongens! Maar je kunt hem best smsen of die wat af wil spreken ofzo?
Als die nee zegt weet je het gelijk;)

succes!

we zijn geen helderzienden,
het kan zijn dat hij iemand anders op het oog heeft of hij heeft geen beltegoed meer, en persoonlijk denk ik niet dat jongens hard to get spelen.
Gewoon sms-en zou ik zeggen =)

okee;)

Jij zegt dit als iemand zegt : Sms hem gewoon! en vraag het… Doe moelijk…
Serieus. Wat denk je nou… jij post hier iets en vraagt ons om advies. Iemand zegt wat ze denkt en jij gaat zeiken? mennn.
Wat ik persoonlijk denk is dat hij het opgegeven heeft. Hij vind het nu denk ik irritant als je verder achter hem aan gaat lopen.
Laat t gaan.

^ ja precies, je moet hem gewoon smsen, dan heb je duidelijkheid.