Wat wil hij nou?

Hi allemaal!

Ik heb jullie mening even allemaal nodig :slightly_smiling_face:

6 jaar geleden kwam een jongen op me afgestapt in de plaatselijke kroeg en vroeg om mijn nummer en dus de weken daarop date ik met deze jongen (T) hij was super leuk, iedereen in mijn omgeving zat me aan te moedigen ‘want ja hij is zooooo leuk’. Vrienden, familie noem maar op. Ik had op dat moment nog nooit een relatie gehad maar ik was al wel een paar weken vóór deze jongen stapelgek op iemand (R) maar nadat ik geen seks met hem wou negeerde hij me en was ik er best kapot van. Nu weer terug naar het begin…ik ging voor het eerst in mijn leven daten en het was erg gezellig. Ik hoorde in de kroeg van mensen die ik niet kende 'oh jij bent die vriendin van T! en tijdens mijn werk (flyeren) werd ik op straat aangesproken met; OMG jij deed met T, hij is zó knap!! Tijdens een filmavond ontmoette ik onverwachts direct zijn ouders, het ging voor mij zo snel en het was zo benauwend dus ik begon smoesjes te verzinnen waarom ik niet kon afspreken. Uiteindelijk heeft hij mij gevraagd hoe het nu eigenlijk zit want hij was al ‘verliefd’ op me. Ik wist het niet en zei dat ik geen relatie type was en zo is het dus ook overgegaan, diezelfde avond kwam ik R weer tegen en omdat hij het ook gehoord had dat ik met T date begon hij ineens me te knuffelen/flirten etc…helaas zag T dit. Vervolgens had ik drie maanden later een nep relatie op facebook met een jongen S (friends with benefits) we hebben de relatie op fb gezet omdat hij niemand meer mocht meenemen naar huis tenzij het zijn vriendin is. Het was helemaal niet serieus maargoed voor T kwam dit weer hard aan. Na 5 maanden was de neppe relatie naar een echte gegaan. Ik heb altijd nog nagedacht over T en een jaar later kwam hij op een feest op me af met een drankje en hebben we de hele avond staan praten, ik was door het dolle heen en kon alleen nog maar over hem praten terwijl ik in een relatie zat. Ik heb de relatie uitgemaakt en begon met T weer te daten, helaas kwam hier niets uit T wou mij waarschijnlijk terugpakken nadat ik hem zó hard had gekwetst en was dus eerst ook helemaal in to me en na de date zij hij; leuk je gezien te hebben succes met je stage dit was het en gaf me een zoen. Ik was verbouwereerd maar begreep het later ook wel dat hij me terug wou pakken. Na een jaar kwam ik terug en hebben we weer constant gesmst en gedate maar dit voelde meer vriendschappelijk volgens hem. Een jaar later kwam hij in tranen bij me om met me te praten over zijn privé leven en gingen we weer daten én weer liep het tot niets uit. Wéér een jaar later kwam ik hem weer tegen en heeft hij bij me geslapen (ik was dronken en viel in slaap). Dus wéér niets. Nu na anderhalf jaar hebben we geluncht en was het zo gezellig dus smsten we de eerste 2 dagen nog toen heeft hij me ineens genegeerd terwijl we midden in een gesprek zaten en kreeg ik 3 dagen later weer smsjes van hem en had hij ineens weer heel veel interesse. Vervolgens hoorde ik weer niets en kreeg ik ineens op een avond een sms of ik (hij gaat 7 weken naar Italië) een lang weekend bij hem wil komen. Ik heb er die avond even over nagedacht en de volgende middag heb ik geantwoord maar hij had inmiddels al iets anders geregeld…ik heb gewoon spontaan daarop geantwoord en interesse in hem getoond maar nu negeert hij me…ik begrijp er gewoon niets meer van. Het ene moment wil hij dat ik een lang weekend naar hem toe kom het andere moment negeert hij me weer! Wat moet ik doen? Ik vind hem écht heel erg leuk maar zo váág…

Wat zouden jullie doen?

X-jes Britt

Meid, vergeet 'm. (Ik kan nog wel veel meer zeggen maar hier komt het op neer, hij heeft volgens mij helemaal geen respect voor je?)

Ik denk dat doordat jij hem ooit gekwetst hebt, dat hij daar misschien altijd een beetje in is blijven hangen. Het klinkt iniedergeval alsof hij jou niet serieus neemt,

Ik ga het heel simpel uittypen voor je die jongen is heek onzeker en denkt in zichzelf van als ik haar nu negeer gaat ze me meer willen vele jongens denken nog op die manier (spijtig genoeg) hij wilt eigenlijk jouw aandacht trekken door jou geen aandacht te geven. Volgens mij is hij (van wat ik lees) nog nooit zichzelf geweest en denkt hij alleen maar aan trucjes om jou interesse aan te wakkeren. Je hebt hier 2 opties ofwel vergeet je hem gewoon en gun je hem je aandacht niet of je slaat je hand op tafel en vraagt hem is duidelijk wat hij nou precies wil in plaats van dat hij dat aan jou vraagt en dat als dit zo doorgaat het gewoon volledig ophoud.

Gr,

Hij wil alleen maar zn kwakje lozen

sperm