wat wil hij nou?

Heyy ik moet even iets kwijt:
Ik ken dus al zo’n 5 jaar een jongen en we zijn gewoon vrienden. We praten wel bijna dagelijks, maar niet echt over belangrijke dingen ofzo. Ik heb hem altijd wel een beetje leuk gevonden, maar hoefde nooit perse een relatie ofzo. Laatst begon hij uit het niets een gesprek op watsapp (wat hij nooit eerder had gedaan) en toonde hij veel interesse en gebruikte hij knipoogsmileys en leek hij een beetje te flirten. Ik liet ons gesprek toen aan een vriendin zien en zij zei dat ik hem moest vragen of zin had om mee te gaan naar de stad (ik moest namelijk überhaubt nog wat cadeautjes kopen) dus dat deed ik later. Hij wilde wel en we hebben weer een leuk gesprek gehad. Heb hem toen tot die dag niet meer gesproken/geappt. Toen we naar de stad gingen was het erg gezellig; we waren allebei een beetje nerveus (hij aan de lopende band grapjes maken) en het voelde soms nog een beetje ongemakkelijk maar over het algemeen was het erg gezellig. Toen kwamen we in de Laplace een vriend van hem met zijn vriendin tegen en zijn we 2 uur bij hen gebleven. (beetje jammer want ik ben hierdoor in totaal maar iets van 40 minuutjes alleen met hem geweest) maargoed. Ik kwam thuis en stuurde hem even een bedankje dat hij was meegegaan en dat ik het gezellig had gevonden.

• geen reactie :dry:
    volgende dag op school leek hij me compleet te negeren.
    Toch een beetje lullig. Ik bedoel, we waren gewoon vrienden en het leek me gewoon leuk om een keer samen iets te doen, en dan kon ik kijken of er meer inzat. Hij hoeft me niet perse leuk te vinden ofzo, maar het het lijkt me niets meer dan goede manieren om even iets van je terug te laten horen.

Wat denken jullie?

Hey! Leuk dat jullie samen wat leuks hebben gedaan. Wel jammer inderdaad dat je zijn vrienden tegen kwam waardoor je minder tijd alleen met hem had. Als ik je verhaal lees begin ik een beetje te denken dat hij zenuwachtiger is dan dat hij wil laten merken. Maar het is niet echt netjes om je dan te negeren… Het kan ook zijn dat hij je gewoon als vrienden ziet en daarom niet veel aandacht geeft. Het enige wat je kan doen is het aan het vragen denkt ik! Hem laten merken dat je hem wel ziet zitten.

Hee!
Misschien omdat jij ook een beetje zenuwachtig was over wat je moest zeggen, dacht hij dat jij niet geïnteresseerd in hem was, of dat jij het gênant vond.
Het kan ook nog zijn dat hij stoer doet voor zijn vrienden, dat doen namelijk heel veel jongens, app hem anders gewoon eens om ernaar te vragen, moet kunnen toch?

heey,
Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik het eerst nog een paar dagen afwacht. Misschien stuur ik hem dan een appje hoe het nou zit.
Groetjes!