Wat wil hij nou?

Hoii,
oké… tis nogal een lang verhaal maar daar komtie :slightly_smiling_face:)
ik vind al een paar maanden een jongen leuk van mijn werk (Albert Heijn). ik heb nog nooit echt met hem gepraat. via een vriendin heb ik zijn nr gekregen en ik heb hem een x gevraagd via app of hij kon werken voor me. een tijdje later had een vriendin van me zijn nummer uit mijn contactenlijst gehaald en is ze hem gaan appen dat ik hem leuk vind. hij zei tegen haar dat hij me wel knap vond en er leuk uitzag maar dat hij me niet echt kende en niet weet of ik aardig ben enzo. ik was heel boos geworden op haar en ik appte hem dat het niet de bedoeling was enzo en of hij het kon vergeten. en toen zei hij: ‘oke, als jij denkt dat dat beter is’. (dat snap ik nogsteeds niet). de weken daarna (ik zie hem alleen op donderdag :frowning_face: ) keek hij de hele tijd naar me enzo (awkward :flushed: ). Na een aantal weken heb ik het verteld aan een andere collega waar ik heel goed mee op kan schieten. Hij zou tegen hem gaan zeggen dat ik hem wel zag zitten. dat deed hij en R (zo noem ik hem maar ff) zei: oh help (ik snap nogsteeds niet waarom). toen zijn W (andere collega): dat valt wel mee toch? R: ja klopt maar ik weet het niet. hij zei dat hij het wellicht kon proberen en hij me wel wilde zoenen. (W denkt dat hij mij wil gebruiken ofzo maar dat zal toch niet?) ik was heel verdrietig toen ik thuis kwam (ik weet niet waarom… ik had de hele week al heel veel spanningen en ik at nauwelijks). de dag erna appte ik R om te vragen wat hij nu precies bedoelde. hij zei: je bent wel een leuk meisje ja. En toen hebben we kort geappt over niet erg veel. zaterdag heb ik nog gevraagd of hij moest werken en daarna was het weer stil. ik weet nu niet meer wat ik moet doen, ik ben bang dat als ik hem weer app dat het stalkerig overkomt. weet iemand wat ik moet doen?:face_with_raised_eyebrow:

xx Eline :slightly_smiling_face:

Hij moet ook even de ruimte en tijd vinden om hierop in te gaan. App niet teveel en probeer via het werk of de app een keer af te spreken. Jullie hebben niks, jullie vinden elkaar wellicht gewoon leuk en vanuit daar verder kijken.

Geef hem de tijd en ruimte.hij weer nu dat jij hem leuk vindt. Hij kan zelf ookstappen ondernemen

Maar wat nou als hij dat niet doet??

upje

Hem een berichtje sturen om een keer wat te gaan drinken of iets. Zo kunnen jullie mekaar beter leren kennen.