Wat wil hij nou?

Ik heb een probleem. Een jongen en ik zijn al drie jaar vrienden maar we draaien ook al 3 jaar om elkaar heen. Van de zomer ben ik hem echt leuk gaan vinden. Laatst vroeg hij van waar staan we nou? Toen zei ik dat ik het niet wist, maar ik ben ook nog nooit verliefd geweest, dit is anders dan bij andere jongens die ik leuk vond. Hij vertelde dat hij geen vaste relatie zag zitten omdat hij niet tegen verplichtingen kan, maar hij wil wel leuke dingen samen doen en samen zijn. Ik heb gelijk duidelijk gemaakt dat ik sowieso geen friends with benefits wil worden, aangezien ik echt gevoelens voor hem heb. Maar wat moet ik nou? We zijn beide 19, wordt eens volwassen met je ik kan niet tegen verplichtingen, maar toch ben ik helemaal gek op hem. Ik weet nu echt niet meer wat ik moet, ik heb verteld dat ik hem leuk vind en hij mij maar ik weet het gewoon niet. Kunnen jullie me alsjeblieft tips of advies geven :pensive:

Je kunt hem niet verplichten om een relatie te willen. Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij geen vaste relatie wil. Hij is 19 dus ik vind het ook niet zoals jij het noemt onvolwassen, veel mensen van die leeftijd willen eerst nog hele andere dingen doen en zich later pas binden. Snap dat het jammer is maar je kunt niets doen vrees ik.

Edit: is het diezelfde jongen als uit je andere topic want je wilde hem wel pijpen toch…
Dubbele edit: en de andere topics?