Wat wil hij nou?

.

Die jongen weet gewoon niet wat ie wil, en daar wordt jij de dupe van.
Misschien is er in die week dat ie op schoolreis was iets gebeurd, dat ie daarom opeens geen contact meer wilde, dat weet je niet. Maar elke keer dat wel willen, niet willen en weer wil willen zou ik doodmoe van worden.
Ik zou hem gewoon eens heel direct vragen wat ie nou eigenlijk wil.
Want op deze manier word je ook niks wijzer.

Klopt, net toen ik hem wou vragen wat er aan de hand was die week, want hij vond de reis niet zo leuk, vertelde hij dat hij niks meer voelde. Ik heb er daarna niet meer naar gevraagd. Ook hoorde ik van andere mensen dat hij niet lekker in z’n vel zat, en een beetje uit de groep viel (zat veel alleen etc.). Hij heeft wel gezegd dat hij er heel lang over nagedacht daar, maar ik denk niet dat hij zich zo slecht voelde door het dilemma met hoe het met mij verder moest, tenminste ik denk niet dat het alleen door mij kwam.

Het hem direct vragen vind ik zo lastig, vooral omdat we nu al een week niet meer hebben gepraat, en er een beetje een awkward silence is. Toch wil ik niet het gesprek beginnen, want ik wil hem toch laten zien dat ik over hem heen ben, ook al ben ik dat niet. En stel hij zou nog iets willen (wat mijn dilemma dus is,want ik weet niet wat hij wil) dan speel ik toch nog iig een beetje hard to get.

Ik zou hem vragen eens af te spreken en dan ernaar vragen wat er nou aan de hand is en dat je niet begrijpt waarom hij ineens zo doet…

Als jij het gesprek begint is dat niet pers é een teken dat je niet over hem heen bent vind ik. Je kunt er best naar vragen wat hij nu eigenlijk wilt. Dat lijkt me ook een logische vraag of niet?