wat wil hij nou?

Haa meiden!
Ik heb even jullie advies nodig. Ik heb nu sinds feb weer een vriend, maar van te voren heb ik al 2 keer een relatie met hem gehad, en ik ben sinds november weer met hem begonnen, maar sinds feb is het weer echt iets. Op het begin praatte we de hele dag door, echt over van alles. Als hij iets zei zat er meteen een smile op mijn gezicht. Nou ging het steeds dus kei goed, maar de laatste maand ongeveer krijgen we steeds van die discussies om niks, we appen bijna niet meer, zo af en toe iets. De gesprekken zijn helemaal niet meer zo leuk enzo, beetje droog. Nou hebben we het vandaag weer precies 2 maanden, ja I know, het is niet zo lang en pas het begin maarja. Ik zei dus tegen hem weet je wat het vandaag is? zegt ie ja 8 feb is 2 maanden geleden. zei ik jaaa, zei die zo fcking droog: had er nie eens aan gedacht :$, en der achteraan 2 maanden is niks. Ja ik weet dat 2 maanden niet veel is, maar we praten al amper, en als ik dan iets zeg doet hij zo lullig en bot. Hij tweete net ook al zo’n achterlijke tweet, weet niet of die over mij gaat mrja… Nou is het weer bijna zomervakantie en hij gaat de eerste 10 dagen naar lloret met zijn vrienden. Vorige vakantie was het net een week van te voren uitgegaan en heeft hij meteen een meisje geneukt, en op de vakantie zelf begon hij weer tegen mij dat hij me terug wou, en loog hij erover dat hij met haar had geneukt. Daar ben ik zelf achter moeten komen… Ik weet dus echt niet wat ik moet doen om deze relatie weer wat ‘op te peppen’ dom gezegd. Hoe ik de gesprekken enzo weer leuk moet maken en of ik er eig. nog wel veel energie in moet steken??? wat zouden jullie doen, ik hou van hem, maar hij heeft al zo vaak gelogen en ik heb het gevoel dat hij het weer af aant bouwen is voor de vakantie ofzo, idk. HELPPP

ik denk dat ik er geen energie meer zou insteken, het is eigenlijk een nare situatie :sob::muscle:
Maar als je zelf niet gelukkig meer bent, en hij er niet mee in zit, dan moet je zelf ook niet meer verplicht zijn om er moeite voor te doen. Belangrijkste is dat je gelukkig bent, en het moet van twee kanten komen (niet enkel van jou dus)
veel sterkte in ieder geval!

als het al 2 x mislukt is en het nu ook weer zo gaat en onvertrouwd voelt zou ik zeggen stop ermee. dan gaat het gewoon niet goed.

Ik zou het met hem er over hebben. Hij moet voor je vechten, anders is het over.

ik herken het, exen opnieuw werkt meestal niet :frowning_face:
maar hij lijkt zich ook niet erg zorgen te maken? ik denk toch dat je het er met hem over moet hebben en dan moet hij zich is realiseren dat hij blij moet zijn met jou! en anders is het misschien wel niet de jongen voor jou jammer genoeg :sob::muscle: