Sinds een tijdje ga ik om met de beste vriend van mijn ‘‘beste’’ vriendin. Ik kende hem daarvoor al maar nooit zo echt als nu. Na ongeveer twee maanden dat ik met hem omging, begon ik iets voor hem te voelen. Het was heel onschuldig eigenlijk maar uiteindelijk werd ik toch verliefd, dit ging over en nu sinds een maand begint er weer iets op te bloeien. We hebben een groep waar we vaak mee afspreken waar hij ook bij zit. Wij zijn dan heel close samen en knuffelen op zo’n moment best veel. Nu is het zo dat ik vanwege school niet vaak meer afspreek met die groep en dus met hem ga w’appen. Nu is dat meestal heel saai en zie ik hem in het echt liever maar het is soms gewoon fijn om met hem te praten. Nu laatst zei hij dat ie me miste, dit vond ik lief maar ging er niet te veel op in. Ik ben vrij terughoudend als het gaat om liefde. Daarna zei hij dat ie me wou zoenen en ik zei morgen weer beter. die volgende dag deed hij opeens heel terughoudend naar mij. Gaf afentoe een knuffel maar meer niet. Ik snap niet wat hij wil, vind ie me leuk of doet ie maar gewoon zo ?
Nou jij hebt hem afgewezen met het zoenen. Dan zou ik me ook zo gedragen.
Ik had moeilijk die avond nog naar hem toe kunnen gaan ?
Dat wil ik wel doen, maar ben bang. Het is al zo vaak verkeerd gelopen en ben bang dat het opnieuw gebeurd.
Als je altijd bang blijft wordt het nooit iets.
nee dat klopt