Er is dus een jongen (ik noem hem even M.), hij had aan t begin van vorig schooljaar gezegt dat hij mij leuk vond, maar dat hij ook een ander meisje leuk vind (N.). Ik was blij voor hem en we groeiden een beetje uitelkaar.
Nu is het weer normaal en zijn we goede vrienden. We whatsappen elke avond van ongeveer 9 tot 12 ofzo. We hebben altijd hele leuke gesprekken en alles, maar op een avond vroeg hij waarom ik een hartje in mijn status heb staan. Ik dus zeggen dat ik dat leuk vond blablabla (terwijl dat eigenlijk voor hem is), na lang ontkennen had ik dus verteld dat ik hem leuk vind en vroeg of hij ook iemand leuk vind. Toen vertelde hij dat hij mij leuk vond en gelijk daarna stuurde hij dit:
‘’ Ik vind jou ook heeeel erg leuk, al vanaf de eerste dag dat ik bij je in de klas kwam, maar het spijt me heel erg, maar ik vind ook een ander meisje leuk. We hebben zegmaar al gezoend op t schoolfeest en wil met haar verder gaan ‘’ (ze hadden nog niet) ‘‘Het spijt me heeeel erg, ik hoop dat je niet boos bent. Je bent en blijft altijd heel speciaal voor me.’’
Dus ik was teleurgesteld, maar wilde hem niet kwijt dus bleef aardig en zei dat het niet uitmaakte en dat ik blij voor hem was en wenste hem veel succes met E. (dat andere meisje). Hij was blij dat ik het zo goed opvatte. En zei ‘Ik hou van je, als een goede vriendin.’ En stuurde allemaal hartjes enzo.
Dit is al een maand geleden gebeurt en we whatsappen nog steeds elke avond. Maar ik snap iets niet…
Hij heeft nog steeds niet met E. praat bijna nooit met haar, maar hij praat wel elke avond met mij, stuurt altijd hartjes naar me, doet altijd heeeel lief. En ik denk dat het een beetje te veel voor me word. Ik kan er niet echt goed tegen dat hij altijd hartjes stuurt en altijd tijd voor me heeft, terwijl hij met een ander meisje wil… Ik weet niet wat hij nou wel of niet wil…
Ik hoorde trouwens ook nog van een vriendin dat hij tegen alle meisjes zegt dat hij hun leuk vind, zodat ze niet verdrietig zijn… Maar ik heb het idee dat het bij mij anders is, ookal wil hij me niet…
Moet ik nou blijven wachten tot het niet lukt met M en E, of moet ik hem gewoon ‘‘vergeten’’ en voor een andere jongen gaan (als die nog komt…) ?
Hij is trouwens echt geen player ! Zo’n type is hij niet. Hij is altijd lief tegen iedereen en best populair ookal is hij zichzelf. Hij is dus niet zo’n jongen die meeloopt met alles en iedereen om stoer te zijn. (Hij zit zelfs bij de ‘‘nerds’’ aan tafel of school)