Wat wil hij nou van me?

Hello ladies!

Ik heb een ex waar ik totaaaal niks van begrijp. Hij had me gedumpt, met de woorden dat hij verliefd is op een ander. Ik was natuurlijk van slag af en belde hem hysterisch op dat ik hem terug wilde. Toen ging er een lichtje bij me branden en dacht ik: Ik ga me hier niet kut over voelen… FUCKYOU haha. anyway, ik bleef hem smsen en hij zei dat ik hem met rust moest laten want ik ben maar een *piep*hoer en weet ik veel wat. Uiteindelijk laat ik hem met rust, gaat hij me smsen (wel met gemene dingen) en me op Facebook zowat stalken + praten over z’n “nieuwe liefje” (mij jaloers proberen te maken?:face_with_raised_eyebrow:).

Nu is mijn vraag eigenlijk.

zoekt hij op deze manier contact met mij?
Wil hij de controle over mij houden?
is hij bang dat ik helemaal uit zijn leven stap?

kortom i don’t get it :crazy_face:

Hij wil alleen maar aandacht denk ik. Zou hem gewoon met rust laten, als hij je eerst helemaal gaat uitschelden en hij al zegt dat hij verliefd is op een ander en daarna ook nog zo kut gaat doen denk ik niet dat hij nog iets van je wil.

Gewoon negeren en geen aandacht meer aan besteden verder. Jongens zijn af en toe gewoon een beetje raar. :’)

Ja, dat is t m nou juist… Ik negeer hem en doe wat hij wilt “hem dus met rust laten”
Gaat hij ineens smsen en stalken… (wel op een gemene manier) maar alsnog… dat klopt niet :stuck_out_tongue:

Hij heeft gewoon weer even aandacht nodig, en als je hem dat niet geeft houdt hij er wel weer mee op.

Ja, ik begrijp dat het irritant is … Maar laat hem maar lekker, jongens zijn gewoon raar.

oh en ik vergeet iets… Hij stuurde me een foto van zijn “nieuwe liefde” en op zijn facebook zet hij haar naam neer met een hartje erachter… ineens zie ik dat hij vrienden is met iemand die dus zo heet als “zijn liefje” en ineens had hij haar naam met dat hartje weggehaalt… dusss ik hoop dat jullie me nog kunnen volgen haha. anyhow, hij probeert me jaloers te maken en mij te laten geloven dat hij mij makkelijk kan vergeten. Maar als dat zo was had hij me niet meer gesmst lijkt mij??

Het klinkt echt als een soort machtsmisbruik ofzo. Hij weet dat het je iets doet, dat je jaloers wordt of zo. Maar je verdient echt beter dan een jongen die dat doet!

precies dat denk ik dus ook… hij weet heel goed hoe hij me kan raken. (ik mis hem vreselijk eigenlijk hoopte ik dat dit signalen waren dat hij me niet los kan laten…) het is pas sinds woensdag uit, na een relatie van 1.8 jaar.

sorry dat ik het zeg, maar als hij jou opzettelijk pijn probeert te doen, is hij jou niet waard. Probeer hem te vergeten, het klinkt dom… maar ik denk dat dat gewoon het beste voor je is

Hier moet ik gewoon even op reageren.
Deze jongen vind het prachtig dat alles wat hij doet jou raakt.
Wat je dus moet laten zien is dat het je NIET raakt.
En dat doe je door hem te negeren.
Reageer dus nooit op zijn smsjes, gooi hem van facebook.
Zo kan hij dus geen macht meer op je uitoefenen.

Gun hem het gevoel van macht hebben over jou niet!

Verwijder hem van facebook & blokkeer zijn nummer!

Verwijderen, blokkeren, problem solved

Tnx guys… ik weet dat dat t beste is, met me blackberry gaat het alleen niet om smsjes te blokkeren. Maar goed, UPDATE::>>

Hij heeft me vannacht gesmst en geprobeerd te bellen (heb zijn oproepen geblokkeerd) … in de smsjes stond : hey, hoe is ut?
2e sms: misschien kunnen we een x chillen als vrienden ooit ofzo doegg
daarna belde hij me.
3e sms: hoe is het bij Artistic Raw?:face_with_raised_eyebrow:??

Dus wat denken jullie? mist hij me of niet??

xxx

Laat hem met rust aub, Het lijkt me echt geen goede jongen

tenzij je nog meer pijn wilt, Dan zou ik achter hem aangaan ja

Ja ik antwoord ook niet terug, ik vind het gewoon nog moeilijk. :slightly_smiling_face: