wat wil hij nou:S?

Hij is net echt een smser, vraag dan wat voor contact hij wel wil… In het echt of bellen, msnen?

Vraag het hem gewoon of hij het wel wil? En als een jongen echt je leuk vind smst die je wel…

Hm, sommige jongens zijn idd niet zo strikt in smsen.
Misschien is het een punt wat je moet accepteren of vraag hem of ie er minimaal eentje per dag naar je stuurt.
dan groeit het vanzelf.

Heb hetzelfde met me vriend hij kan soms wel gewoon constant smsen en dan opeens een week niks van zich laten horen. Me vriend is dit jaar op kamers gegaan en heeft het ook erg druk niet allen met leren. Wat je wel moet weten is dat sommige jongens nou eenmaal niet zo “gewend” zijn om op hun mobiel te letten en misschien zit hem net een dag iets anders dwars. Spreek anders wat vaker af en dan niet in een club maar gewoon in een café of spreek af om samen naar het park te gaan of iets dergelijks. Zeg eventueel dat je je niet zo fijn voelt en dat je het gevoel hebt dat je op de achtergrond wordt geschoven door hem want jongens pakken stille hints heel slecht op :wink:

Jongens zijn meestal niet zo van het smsen hoor. Mijn vriend laat soms ook niks van hem horen als ik hem sms. Misschien kun je hem gewoon een keer bellen en dan samen afspreken.

somige mensne sms nooit zo heb je ook mensen die nog geen facebook smarfone ect hebben

kijk al vind die je egt leuk gaat die wel meer smse maar omdat die dat normaal bijv nooit doet en nu 2 x per week dan is het al goed

je kan gewoon niet van hem verachte dat hij bezig gaat zijn met zn mobiel ja om aftespreken maar voor derest slaat smse na mij idee ergens op ik sms alleen het kan je dan iets leuks doen meer word er niet gesmst

Dan denk ik niet dat een serieuze relatie gaat werken met hem.

omdat hij niet smst.
wooow , skeer !
misschien is hij wel gek op haar ,
en wil hij wel een relatie.
alleen hij is niet van het smsen.
tsjaa, dat moet ze op een andere manier contact zoeken !
maar die reactie slaat nergens op !

Mijn vriend na zelfs 5 of meer niet en het is niet dat je geen serieuze relatie met hem kan hebben je moet gewoon naar alternatieven zoeken en altijd eerlijk zijn en open (niet meteen boos) tenslotte werkt dat het best in een relatie.

Oké, ik snap dat sommige jongens niet zo graag smsen. Maar als jij hem 2 smsjes stuurt, en ‘vraagt’ of hij je terug wilt smsen, dan kan hij toch wel even reageren? Dan lijkt het mij toch eerder dat hij gewoon niet geinteresseerd is…

Hij sms’t gewoon niet graag, kan toch?
Hij zegt dat ie het leuk met je heeft,
dus moet je daar ook een beetje in geloven.

Zou ik hem anders morgen vragen of hij savonds wat kan doen? zo niet, dan vraag ik gewoon wat hij nu precies wil…??

wat vinden jullie van dat idee?

trouwens bedankt voor de reacties!!

sommige jongens smsen geweoon minder. of alleen om ‘zakelijke’ (nuttige) dingen, dus misschien kan je hem smsen met: heb je die en die avond zin om een film te kijken/naar de bios te gaan/wat te gaan drinken/te gaan chillen/etc. zodat het een concrete vraag is om iets te gaan doen en dan smst hij misschien wel terug, en dan zie je hem toch weer (;

slotje!