Wat wil hij nou eigenlijk?!

Hoi iedereen!

Ik heb een probleempje. Ik praatte vorig jaar heel veel met een vriend van me broer. Het was heel erg gezellig en hij gaf ook vaak complimentjes. Ik dacht dat hij me leuk vond maar hij deed er heel erg vaag over. Ik heb de hoop maar laten varen en heb heel lang nog aan hem gedacht. Net nu ik over hem heen ben krijg ik dit opeens op ask.fm:

Je bent zo super mooi!! Ik heb echt al zolang een crush op jou en ik durf het niet in 't echt tegen je te zeggen, sorry daarvoor!:$:)

Ik dacht: Huh wie is dit dan?

Een dag later kreeg ik nog zo’n ask van die zogenaamde crush.

Misschien weet je wie ik ben als je goed nadenkt, we hebben ooit een tijdje contact gehad. Maar I don’t think it’d work out, sadly… ~ Crush

Ik kreeg een vermoedde dat het die vriend was. Maar ik dacht: Nee hij vind me nooit leuk! Ben maar het zusje van J.

Vandaag dus nog zo’n ask!

Misschien zou je degene waarvan je denkt dat ik het ben een berichtje moeten sturen en you’d be able to find out…?:wink: ~ Crush

Ik heb het dus gevraagd aan hem op Facebook, en hij zei dat hij het was!
Ik was stiekem heel erg blij, maar ik weet dat hij nog al veel aandacht van meiden krijgt en dat vind ie ook helemaal niet erg.
Daarom ben ik bang dat het maar gewoon een flirt is en niks meer.
Hij is namelijk een ontzettende flirt! Ik weet dat hij een crush op me heeft, maar meent hij het serieus, of is het weer gewoon een flirt poging?

En wat moet ik hier nou verder mee? Want ik vind hem opzich best wel leuk! :flushed:

Ga met hem daten en je merkt het vanzelf. Zolang je jezelf er niet meteen volledig instort, kan er weinig misgaan lijkt me.

Nou ik zeg; daten!
Dan zie je vanzelf of je hem echt leuk vind en of hij jou leuk vindt.
Succes ermee haha(:

Dit meen je niet. ONGELOFELIJK!
Ik vroeg aan hem hoe hij het nu verder ziet. Ik hoopte op daten yes!
Maar wat zegt ie nu, dit!

Tja… Ik vind 1 meisje heel leuk en daar ben ik ook mee naar walibi gegaan en t kan misschien wel wat worden… Dus ik richt nu mijn pijlen op haar…:blush: sorry…
WAAROM ZEG JE HET DAN!

Bah, hij weet dat ik altijd lichte gevoelens voor hem heb gehouden…
Foute gozer dus! Bah wat jammer! :’(

He wtf wat een kneus :")

Wat een sukkel, lekker laten lopen!
Je vind wel een andere leuke jongen!(:

Dankjewel voor al die lieve comments! Ik moet mezelf echt beloven dat ik er niet WEER in trap volgende keer.

Ik ben nu wel even klaar met jongens haha! :’)

Bedankt allemaal! :grinning:

wat een sukkel dan :stuck_out_tongue: gewoon lekker laten gaan! die is het niet waard :wink: