Wat wil deze jongen toch?

Ik zit al een paar maanden met een boyissue.
Sinds het begin van het schooljaar zit er een nieuwe jongen op mijn school,
zelf ben ik al bijna 1 jaar samen met mijn vriendje en we zijn nog altijd gelukkig samen.
Maar een paar maanden terug ben ik beginnen praten met die jongen,
en blijkt dat we meer gemeen hadden dan we dachten. Hij werd op een korte tijd
een soort van beste vriend voor mij. Ik had op die periode super veel ruzie met mijn vriendje
om de nuttelooste dingen, ik was van plan om er een punt achter te zetten maar ik wist dat we erdoor heen gingen komen. Dus ik kon die jongen zijn steun heel goed gebruiken.
Hij begon ook heel lief te doen tegen mij en met die ruzies constant heb ik gevoelens gekregen voor “K”… Dat heb ik hem gezegd en het was wederzijds. We hadden iets speciaals maar ik kon echt niet zonder mijn vriendje. Ik wist niet wat er in me omging. Ik was ervan overtuigd dat het met hem zou lukken maar heb toch slim gedaan en verteld dat ik onmogelijk mijn vriendje voor hem zou kunnen verlaten en dat ik wist dat deze gevoelens maar er waren omdat ik constant ruziede met mijn vriendje. K was eerst echt kwaad op mij maar we hebben het bijgelegd en hij ging zogezegd wachten op mij. Door het leven als vrienden. Een week later, toen ik een super grote ruzie had over iets kleins met mijn vriendje was ik het gewoon beu, ik wou een pauze. Ik belde “K” en vroeg of ik er met hem over kon spreken maar hij wou niet spreken. Hij negeerde mij heel de dag en de dag erna op school kwam hij naar mij toe dat het niet meer ging voor hem en niks meer wou, bleek dat hij achter mijn rug al even samenwas met een ander meisje maar het mij niet durfde vertellen, nu ja, dat hij al samen was met een meisje deed mij niks maar toen hij blijkbaar straalhard in mijn gezicht heeft gelogen was ik wel kwaad. We negeerden elkaar even en tijdens de paasvakantie wou hij me zien, dat wou ik niet en hij bleef maar aandringen toen ik zei dat we misschien even konden praten wou hij het niet meer. Hij ging me kussen en hij wou zijn lief niet bedriegen. Ik liet hem, paar dagen later stuurt hij mij dat hij wil blijven contact hebben met mij, praten we een paar dagen evenbij, wil hij weer dat ik niet meer praat met hem! Hij zei dat het voelt als een tweestrijd als hij praat met mij, omdat hij zogezegd gevoelens krijgt iedere keer alswe weer zoals vroeger een leuk en fijn gesprek hebben. Hij verbreekte al het contact en toen ik zei of er iets scheelde stuurde zijn liefje “laat hem gerust hij wil niet spreken met je”. Dat deed ik, nu we weer op school zitten sinds 3 dagen, zegt hij dat hij mij mist… wat wil deze jongen toch. Ik snap het echt niet meer! Ondertussen gaat het al weer harstikke goed met mij en mijn vriendje. Ik heb er geen zin in dat hij roet in het eten komt gooien. Weet iemand hoe ik hiermee moet omgaan? Heeft iemand dit ookal eens meegemaakt?

Okee, eerst laat hij jou dus vallen voor een andere meid, daarna gaat hij vreemd met jou(zoenen) terwijl hij nog met die andere meid is? Hij zal het zo nog een keer doen volgens mij. Dus verbreek jij nu het contact en wees blij met je vriend. De vraag is niet wat hij wil, maar wat jij wilt!

Ik herken je verhaal… de jongen kan niet met en ook niet zonder jou leven. Volgens mij moet je het contact met hem verbreken zoals hij had gedaan met jou en je moet hem misschien vragen hoe hij zich echt voelt bij jou… Hij geeft je de hele tijd mixed signals en ik begrijp dat dat niet leuk is voor jou… maar je hebt niet over jou gevoelens tov hem gesproken… ben jij ook verliefd op hem?

ben blij dat ik hier zo’n reacties op krijg :slightly_smiling_face: inderdaad, contact verbreken, dat probeer ik want tja, ik vertrouw hem niet meer. maar het lukte mij wel aardig goed tot hij vandaag stuurde dat hij mij miste, dat maakt het dan weer niet makelijk voormij… toen hij mijn vriend was voor dat we wisten dat we gevoelens hadden voor elkaar vond ik dat echt 1 van de leukste personen die ik ooit ontmoet heb, ook met dat we op elkaars school zaten, ik kon goed met hem praten ik zag hem als mijn beste vriend, ik zou graag dat terug hebben maar dat wil hij juist niet omdat hij dan zogezegd weer zal vallen voor mij ondanks hij een liefje heeft, dan moet hij ook niet zo gelukkig zijn met haar denk ik. dus nee ik ben niet verliefd op hem, die gevoelens waren er maar nu niet meer na wat hij gedaan heeft. en jammer dat je dit ook hebt moeten mee maken :frowning_face:

Ik zou ook het contact met hem verbreken. Natuurlijk zal dat ook wel moeilijk zijn maar het is waarschijnlijk wel het beste, want hij zal alleen maar voor meer problemen zorgen.