wat wel en niet doen op je 16e?

heyy iedereen!

Ik heb sinds een week met mijn vriend, en gister was hij voor het eerst bij mij thuis.
Het was super gezellig enzoo en we hebben de hele avond gelegen op me bed en gezoent enzo, maar ik ben bang dat hij verder wil dan zoenen en ik weet niet of ik daar klaar voor ben…
Ik ben nogal onzeker over me lichaam enzoo…
Maar hij zegt iedere dag wel 3x dat ik zo een mooi lichaam heb.
mijn vraag is nu: moet ik het met hem hier over hebben of gwn afwachten?:face_with_raised_eyebrow:?

Ik ben zo bang dat hij me daarna niet meer leuk vind ofzoo… :hugs:

Liefffssss

Je twijfelt. Bij twijfel niet doen.
Gewoon doen waar jij klaar voor bent en wat jíj wilt. Hij moet dan maar gewoon wachten.

Je hoeft het er niet over te hebben vind ik. Zeker niet na een week al.
Gewoon op JOUW tempo doen, ga alsjeblieft niet overhaasten. Als je merkt dat hij bij je verder gaat en jij wilt het niet, houd je hem tegen en leg je uit dat je het nog niet wilt.

Hij dient dat te respecteren, anders heb je echt niks aan zo’n jongen.

Niets doen wat jij niet wil. En daar kun je prima over praten met je vriendje hoor, gewoon doen. Dan weet hij dat ook en dat hoort hij ook te respecteren als het een goede jongen is.

Dit.
Jij zegt dat je bang bent dat hij verder wil, misschien wil hij dit ook nog niet en ben je je zorgen aan het maken om niets.
Als hij je niet meer leuk vindt omdat jij niet verder wil dan zou ik het afkappen.

Zolang hij het niet aankaart en geen dingen doet die jij niet wilt zie ik geen reden om je zorgen te maken, geniet er van.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Bij twijfel moet je het nooit doen!

Dit, en je kunt het best tegen hem zeggen als je dat fijner vind.

Je moet gewoon afwachten en geen dingen doen die je nog niet wil en hem dat ook duidelijk maken.
Als je er wel klaar voor bent dat gaat het vanzelf en voelt het ook goed, en als het niet goed voelt, moet je niet verder gaan.

Doe het pas als het goed voelt