Wat wel en niet aanraken bij jongen

heeyyy, ik ben sinds een paar maanden met een jongen (niet officieel maar toch eigenlijk wel samen) en ik vroeg mij iets af. Vinden jongens het fijn als je tijdens het zoenen aan zijn kont zit of is dat raar? :flushed: hij zit wel aan mijn kont dus ja… dit vragen voelt heel weird maar ja wil het wel weten hahaha! thank yoouu xoxo

Probeer het eens, merk je het vanzelf.

Dit soort dingen kunnen verschillen per jongen. Maar ik denk dat ze het allemaal niet verkeerd vinden als je aan z’n kont zit tijdens het zoenen. :wink: Meestal als hij iets bij jou doet, dan vind hij het ook prettig als jij dat bij hem doet.

^ oh echt??ik dacht dat de meeste jongens dat juist niet prettig vonden haha. Ik kende ook een jongen die mocht je overal aanraken, behalve z’n kont. Dat vond hij echt niet prettig.

Ik zit bij m’n vriend zo vaak aan zijn kont, nog nooit boze blikken of klachten om gehad, dus gewoon proberen. Ik heb trouwens ook nog nooit gezoend met een jongen die het erg vond als ik aan zijn kont zat, dus volgens mij vinden de meeste jongens het wel oké hoor. :slightly_smiling_face:

okie top bedankt allemaaall :bowing_man:

Eerder tussen nek en oor

Praat er met hem over! Dat doe ik ook met mijn vriend, letterlijk vragen wat hij wel en niet fijn vindt. Dan is het antwoord het duidelijkst. Het verschilt per jongen.