wat was vroeger jou allerleukste disney film

doorn roosje,assepoester,belle & beest,aladin,lion king :grinning:

kon nie kieze(a)

Assepoester (ik zei altijd astepoetser)
Peter pan
De zwanen prinses
Mulan
Pocahontas

Aladdin motherlickeeeeeers.

En de Kleine Zeemeermin en de Leeuwenkoning en Belle en het Beest. 90’s Disney revival ftmfw.

Hoezo vroeger? :woman_facepalming:

Nu nog steeds: Aladdin, Pocahontas, Lion King, Mulan, De klokkenluider, Belle en het Beest.

Ja Die hard disney lover

Kheb hetzelfde.
En iedereen mag het weten!
En idd Mulan is mooi verhaal. Mushu is geweldig xD…

Belle en het Beest, Doornroosje, The Lion King, de Klokkenluider, Peter Pan, Lady en de Vagebond, Bambi, de Aristokatten, Pocahontas, Mulan, Frank en Frey…
ghehe, best veel eigenlijk.

Alice in Wonderland.

nou nog steeds hoor:D
LION KING!!!
en peter pan ik was verliefd op hem :grinning:

(vooral) Pocahontas, Belle & het beest, de Kleine zeemeermin, en de Zwanen prinses. Maar volgens mij zijn pocahontas & de zwanenprinses niet van disney, maar van century fox, toch?
Enneh, ik was een diehard lover van alle video’s :wink:
en nog steeds is pocahontas m’n favoriet.
vooral het liedje ‘kleuren van de wind’.
lovelovelove.
heb ik ook gezongen met mijn musical groep 8, en later in het arabisch, zweeds, en engels geleerd. hartstikke ziek, maar ok =)
ik had tijd te veel xD

Lion King xD

Ik kwam er pas een stukje van tegen op Youtube en het valt me nu pas op hoe sexy Jeremy Irons stem wel niet is :3

Maar ff serieus , de Disney magie is nu echt dood.

Films zoals assepoester , de kleine zeemeermin , lionking, belle en het beest , bambi etc. maken ze nu niet meer … nu is het allemaal hannah montana shit enzo :confused:

Als ik later kinderen heb ga ik ze brainwashen met oude Disney films

Nouja.
Ik vindt de nieuwe ook wel fijn hoor.
Mr dan Keizer Cuzco (omg i love the humour!) en lilo/stick.

Die zijn wel ok.

Nou ik heb pas de kleine zeemeermin met me zus gekeken (puur uit nostalgie :stuck_out_tongue: ) en dat was nog dik meezingen met diep in de zee ofcourse

en ik vind dat die nieuwe films daar echt niet aan kunne tippen , maarja aan de andere kant vroeger was alles beter xD

Sneeuwwitje en de 7 Dwergen!

En de Aristokatten.

vroeger? je bedoelt vorig jaar? :stuck_out_tongue:

vroeger weet ik niet, maar nu;
pocahontas
en frank en frey! (L) geweldig! kan ik nog steeds flink om huilen
en pocahontas is gewoon een heeel mooi verhaal. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal, alleen is het nu heel geromantiseerd. Daarom vind ik Pocahontas 2 niets, omdat ze het toen toch meer richting waarheid wilden draaien en pocahontas naar londen ging voor John Smith, maar toen opeens stapen was op John Rolfe… beeeeeeeetje stom, want eigenlijk was ze alleen maar vrienden met Smith, en trouwde ze met Rolfe (ze was trouwens pas 12 ofzo)
nja, heel boeiend :grin:
die vind ik dus heel leuk

Huh ik begrijp je ff niet xD

TBQH vind ik The Princess And The Frog eruitzien alsof het in ieder geval de potentie heeft voor oude Disney magie. Ik ga hem iig zien op de een of andere manier, al wordt dat wss een jaar nadat hij uitkwam met mijn nichtjes op DVD ofzo :’)

Mulan ! Ik vond haar echt geweldig.

Maar eigenlijk hield/hou ik van bijna alle disneyfilms :slightly_smiling_face:

Sneeuwwitje :relieved:
mijn mama vertelde me dat ik die film vroeger echt honderd keer na elkaar wou zien,
ze denkt dat ik mijn schrik voor de boze koningin wou overwinnen…

nu heb ik het meer voor the Lion King