Wat was jouw eerste reactie op het forum?

Blijkbaar verkeerd gekeken, niet mn eerste.

Ik was op zoek naar een jongen die ik tijdens wintersport had ontmoet maar geen naam/nummer/adres/wat dan ook van had. Iedereen reageerde hier vet kut en arrogant en ik was helemaal in shock vanwege de haat die ik over me heen kreeg :grinning_face_with_smiling_eyes: MAAR LET OP BITCHES, IK HEB HEM UITEINDELIJK WEL GEVONDEN! Zo kansloos was ik dus niet. Maar goed, tijdje leuk contact gehad en waaide vanzelf weer over. Maar het gaat om het idee. Ik vond hem maar mooi wel even. Ghehe.

Verder kom ik niet met scrollen :’)

“Ik heb echt een superlief vriendje! <3”

Oke stiekem was dit niet mijn allereerste reactie (sowieso is dit mn 6000e account dus mijn allereerste reactie was sowieso iets anders), want blijkbaar had ik een topic geopend in schrijfsels, maar dat is nu gesloten. Maar goed ook want mijn titel was blijkbaar ‘Sweet Sixteen!!! <3’

Oh god.

Omg best schamend dit

Ik kan m’n eerste reactie niet vinden, kan alleen een heel stuk naar beneden scrollen en dan houdt het ineens op. Ben wel heeel nieuwsgierig haha.

^In het roze balkje onder het logo staat een kopje ‘profiel’, als je daarop met je muis gaat staan komt er een drop-down met ‘mijn berichten’, dan kan je naar de laatste pagina en hoef je dus niet te scrollen!

“-”

Heb 'm dus weggehaald hahaha.
Maar een met tekst:

bedankt voor je reactie! Misschien wel, maar hoe moet ik dit dan doen? Ik zie hem sowieso niet meer op school! En ik zit er echt mee dat hij zo’n relatie status heeft. Ik weet bijvoorbeeld wel hoe hij heet maar wat nou als hij niks van mij weet en ik hem ineens een berichtje stuur en heel stalkerig over kom? Haha ik voel me nu net weer 12 ofzo!

‘Ik ga het nu ook hier volgen, het is echt een super goed verhaal!’

fail
Bij een verhaal dat vanaf hyves naar girlscene was overplaatst lol

‘Ik ga morge naar de action, jeej. Iemand nog aanraders en tips voor leuke dingen?’

In het action topic.

Huh? Is er een verschil tussen een spreekbeurt en een presentatie? Ik dacht dat het het zelfde was…

Hahaha, was in groep acht, nu twee jaar geleden. Waarom?!

29 april 2014:
kipfilet is lekker

Deze. Omg.

Mijn eerste reactie was in het spelletjes forum:

[i]vandaag nog, tijdens engels :"D

wanneer heb je voor het laatst een reis gemaakt binnen europa (binnen nederland telt niet mee, het moet wel buiten nederland zijn)[/i]

:’) in het “Raad hoe de persoon boven je eruit ziet…”-topic

dit is mijn eerst bericht in het sims topic :flushed:
[i]

Hee mensen,
ik heb een vraag ik hem de sims 3 gekocht heel lang terug.
Ik was hem kwijt en toen heb ik sims 3 gedownload.
Maar nu heb ik een vraag ik heb die gedownloade er af gegooid omdat hij slecht was, maar ik heb wel wat uitbreidings pakketen ook gedownload. Ik heb dus de echte sims 3 weer gevonden maar kan dat samen echte en gedownloade sims spellen?

hopelijk berijpt iemand me

liefs’x[/i]

Tja had niet zoveel boeiends te vertellen toen :grinning_face_with_smiling_eyes: