Wat waren jouw favoriete trends van 2012

http://cfc.polyvoreimg.com/cgi/img-set/.sig/vwSjPq7LGVc1mijtiufzw/cid/65867450/id/7MZMxCpySmWaNC6K1sQb5g/size/c600x600.jpg

Wat waren jouw favoriete trends van 2012?
En welke trends zien wij hiervan volgend jaar nog terug?

Ik vond de hele 90s revival fantastisch. Denk dat die ook nog wel blijft door kabbelen.
Net als studs op van alles en nog wat.

Over de creepers had ik gemengde gevoelens: aan de ene kant geweldig dat ze nu over verkrijgbaar zijn, maar aan de andere kant kreeg je nu ook mensen die ze alleen dragen vanwege de trend en dat winkels als H&M en Sacha daar op in speelden.
De modellen die de bovengenoemde winkels verkochten vond ik ook erg lelijk.

studs (zolang het niet té is) en birkinbags vind ik nogsteeds fantastisch. En dat het stoerdere weer wat terug kwam.

Ik vind alleen die sneakerwedges verschrikkkkelijk lelijk. En de ‘ik draag een legging als broek-trend’ ook

Dat 90s gebeuren zag je ook heel erg terug in Seapunk, dat dit jaar ook even hot was

Ja daar heb ik even wat van gezien. Het was volgens mij meer geïnspireerd door de rave scene van toen + zeemeerminnen.

Studs, platform vans, crop tops, creepers, beanies, biker boots, en velvet!

Oh en cat eyes! Cat eye zonnebrillen en cat eye make-up.
Hoe kan ik die nou vergeten! Dat was toch echt wel mijn favo trend van dit jaar.

dit en de vele blousejes.

Lol ik zie hier echt dingen staan die ik zo’n 3 jaar geleden al droeg - al moest ik het dan soms zelf maken omdat het nergens te krijgen was. Wat zijn trends toch leuuuuk … :’)

Blousjes met de meest foute printjes ever. Heerlijk.

dingen met studs.

sowieso 5, maar ik draag mijn hele leven al mutsjes. :grinning:

Het matching pak in de meest verschrikkelijke (maar ook mooie) prints. Ennn de leren overall, echt geweldig. Die van Phillip Lim was een droom.
Verder vond ik echt de bared-midriff trend geweldig. En de overdaad aan PS11’s was echt niet te missen, maar ik vond het niet erg. Geweldige tas.
Vind het ook heel leuk dat hoge laarzen weer terugkomen. Was er vrij sceptisch over, maar daar ben ik helemaal overheen gekomen. Die van Givenchy waren echt fantastisch.
Ik vind trouwens dat androgyne echt helemaal geweldig. De rechte silhouetten, de oversized jeans, het ‘‘borrowed from the boyfriend’’ gevoel erbij… helemaal geweldig.

Peplum en Peter pan collars for sure!

:heart: Sheer blousejes
:heart: Statement kettingen
:heart: Studs

Leren shirtjes/jasjes/broeken :dancing_women:

Peplum,beanies en bikerboots :upside_down_face:

7, Peter Pan kraagjes!