wat vriend geven na kaak operatie

heee iedereen,

morgen wordt mijn vriend geopereerd aan z’n kaak. nou vroeg ik me af wat ik hem kon geven… hij mag heel lang niks meer eten, dus dat is geen optie. hij houdt niet van puzzelen en heeft net een fotolijst met een knuffel van me gekregen… heeft iemand nog andere ideetjes?

liefs Wendy

er is een algemeen topic voor dingen die je aan je vriend cadeau kan doen, daar staat vast wel iets tussen… gewoon even de zoekfunctie gebruiken

ik heb zelf ook een kaakoperatie gehad deze zomer, mijn vriendinnen hadden een mandje gemaakt met drankjes, misschien is dat een idee?

Ik ben in December geopereerd aan mijn kaak, alles gaat nu weer goed, beugel is er anderhalve week geleden uitgegaan :upside_down_face:.

Het niet/moeilijk kunnen eten was een nachtmerrie, mijn vriend heeft me gered. Hij heeft praktisch ieder dag een milkshake van de mac gehaald (enigste vettige wat ik binnenkreeg, bouillon werd nog gezeefd, en dan nog een drama), mac was alleen 1ste kerstdag dicht.
Voor rest heeft hij praktisch hele kerstvakantie bij me gezeten, hij speelde lekker spelletjes op pc en ik lag tegen hem aan, meer energie had ik niet.
Dat was belangrijkste voor me, dat hij er voor me was, hij is meegegaan tot ik geopereerd werd, en was er toen ik wakker werd, hij moedigde me aan te eten, vertelde dat ik nog steeds mooi was terwijl ik er vreselijk uitzag, er kan geen cadeau op tegen liefde!

Wat een lieve vriend heb jij :slightly_smiling_face:

Echt wel :hugs:

Wat een schat! :slightly_smiling_face:

Inderdaad er voor hem zijn en een beetje voor hem proberen te zorgen. Maak bv. lekker smoothies voor hem, of (milk)shakes, dat vult in ieder geval nog een beetje!

allemaal lekkere drankjes en smoothies en makkelijke dingen die je door je keel krijgt.