Wat vragen voor bijles geven?

Ik wil bijles geven naast mn studie en heb me daarom gisteren op http://vindeentutor.nl. vind het wel lastig om een uurtarief te bedenken. de een vraagt 10 euro waar weer een ander het driedubbele vraagt. Zelf wil ik bijles frans gaan geven aan middelbare scholieren. Iemand een idee wat dan een normaal tarief is?

Ik had bijles voor 10 euro per keer, en het duurde meestal een uurtje.
Zelf ben ik begonnen met 5 euro per uur te vragen voor bijles Nederlands en wiskunde te geven, daarna kun je altijd kijken of het goed bevalt, en als er (te) veel animo is kun je je bedrag altijd verhogen.

Bij mij wordt het vanuit school geregeld en krijg je 6 euro per uur, en dat vind ik ruim voldoende.

Ik betaal voor wiskunde bijles 10 euro per keer, en die man heeft een diploma enzo.

Ik heb een tutor voor Economie, dat zijn bij ons vwo-leerlingen die andere leerlingen helpen. (Dus vanuit school geregeld) Ik betaal 5 euro per keer.

Ik betaalde voor wiskundebijles vorig jaar 10 euro per keer

toen ik bijles kreeg voor frans en wiskunde betaalde ik 4 euro per keer, omdat ik samen met iemand anders bijles kreeg. anders zou ik 5 euro per keer moeten betalen

Mijn bijlesleraar (die was afgestudeerd aan het hbo) vroeg 20,- per uur.

bij mij op school is er een project waarbinnen je bijles kan krijgen van mensen uit je jaarlaag (in mijn geval dus 6vwo). ik geef bijvoorbeeld al sinds 4havo natuurkunde en krijg ondersteuning in engels. dit is helemaal gratis, je doet het voor elkaar, gewoon, omdat je anderen wilt helpen. en op het einde van het schooljaar gaan alle mensen die bijles geven samen naar de pizzeria op kosten van de school. we hebben natuurlijk geen van allen een diploma, dus wij weten ook niet alles. bovendien zou ik me er niet goed bij voelen om mijn klasgenoten geld te vragen als ik ze help met natuurkunde.

Ik zou niet te laag inzetten, want je prijzen verhogen na een tijdje (voor bestaande klanten) is best lullig :stuck_out_tongue: Denk dat rond de 7, 8 - tot 10 euro per uur wel mooi klinkt voor een beginnende bijles leraar?

Bij ons op school kan je bijles nemen, van kinderen van een hogere school, deze kinderen vragen tussen de 5 en 10 euro, en dat voor een uur.