Wat vragen jullie voor sinterklaas?

Haii,

Sinterklaas is weer in het land, en voor mij betekend dat weer een lijstje maken met dingen die ik niet nodig heb.

Ik trek lootjes samen met mijn familie en wat vrienden.
De prijs is €25,- en ik weet echt niets te vragen.
Het meeste wat ik wil of waarvoor ik spaar is ruim boven de €25,-.
Ik vind het ook niet echt leuk om elk jaar nagellak, haar elastiekjes of mascara te vragen. En daar haal je ook nooit €25,- mee.

Wat vragen jullie? Misschien krijg ik wat inspiratie…
xx

ik zet altijd op mn verlanglijstje: eten of sieraden of iets. doe maar wat.
100% succes garantie

Ik vraag kleine vetplantjes voor op mijn kamer haha

ik vraag meestal dingen die ik toch wel kan gebruiken maar waar ik zelf nooit de moeite voor neem om te kopen. mijn favoriete lippenstift was overgebroken, dus heb ik een nieuwe gevraagd, of ik vraag nieuwe tekenpotloden.
Of je kan natuurlijk snoep vragen, bv een bepaalde soort chocola, of als je fan bent van een bepaalde artiest, kun je cd’s daarvan sparen, dit doe ik nu al voor het tweede jaar en het werkt prima!
En dit is een tip van een vriend van mij (mijn vriend is nogal vreemd maar dit idee geeft altijd wel grappige resultaten): schrijf alleen een kleur op je lijstje en dan moeten de anderen alleen maar dingen kopen in die kleur. dit kun je ook met bijvoorbeeld dieren of andere objecten.
Hopelijk heb je hier wat aan!

Ik weet het zelf ook niet echt, wij trekken ook lootjes met familie.
Wel een handig topic, dus ik blijf hem even volgen.

(Het lastige is ik ben 10 dagen later jarig en heb niet eens een idee wat ik voor mijn verjaardag moet vragen haha…)

normaal schrijf ik dingen op als:

• bakspulletjes (mn hobby)
  • december kraskalender

Bestaat al:
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/jouw-verlanglijst-voor-sinterklaas-enof-kerst-138307.525.html

Topic bestaan idd al ^