Wat vragen jullie voor je verjaardag?

Was er wel benieuwd naar :slightly_smiling_face:

superawesome potloden (om uit te proberen) een cd van racoon, en een anwb lidmaatschap en verder geld om voor een grote doos superawesome potloden te sparen :stuck_out_tongue:

Boeken
Oorbellen
Disney beeldes
Voor de komende kerstmis ga ik Julia Child’s kookboeken vragen
Longchamp tas
Prismacolor potloden

Ik schrijf het hele jaar door op een lijstje van wat ik wil, daardoor koop/krijg ik ook echt de dingen die ik wil tijdens verjaardag/kerstmis :slightly_smiling_face:

geld voor een ipod (:

Schoenen of concertkaartjes. Of geld om schoenen of concertkaartjes te kopen. :’)

Ik ben nu 14, en als ik 15 wordt mag ik mijn kamer helemaal opnieuw inrichten dus alles weg ook muur en vloer. Verder is dit wat ik paar jaar geleden kreeg Niet allemaal in een keer natuurlijk haha :

• Laptop ( die nu stuk is helaas… )
  • Nieuwe fiets
  • Handtas + luchtje
  • Fotocamera

Dit is wat ik de afgelopen paar jaar terug heb gekregen. Ik krijg nooit geld vinden mijn ouders niet leuk om te geven.

Aha, ik krijg een nieuwe stijltang van mijn moeder, mijn chi is alweer kapot… Dus nu voor een ghd gaan! Misschien ook een longchamp tas van mijn vader vragen… hoe duur zijn die dingen? :’)

Ik weet nooit echt iets origineels te bedenken haha, maar ik krijg dit jaar een lekkere fles parfum van mijn moeder, haar man en mijn broer. Aan mijn pa ga ik geld vragen voor een goede pincet. Verder niks, want ik vier mijn verjaardag nooit :slightly_smiling_face:

Een tattooo :slightly_smiling_face: of een brommer theorieles

Het is pas in mei, maar ik wil heel graag goede oordoppen voor uitgaan/festivals/concerten e.d.
Concertkaartjes is ook een goede!

Meestal als mensen die mij iets willen geven vragen wat ik wil zeg ik dat ik liever een ‘ervaring’ heb, als in, samen een keer naar het zwembad, een stad, uitstapje, e.d. Vind ik veel leuker dan een nieuwe iPod ofzo haha!

Ik ga een camera vragen voor mijn verjaardag!

Helaas duurt het nog 4,5 maand voordat ik jarig ben :frowning_face:

Geld, beauty producten of leuke spulletjes voor op m’n kamer.

Geen idee, ik hoef verder niets voor mijn verjaardag.

Ik word over 2,5 maand al weer 21, en vind een leuke kaart al voldoende :slight_smile:

Ik ben binnenkort jarig en ik had iets heel leuks bedacht, maar ik kan er niet meer opkomen =(. Nu heb ik nieuwe ideeën nodig.

Ik ben deze maand jarig en ik ga echt smeken om me eerste tattoo.
Verder gewoon geld en make up.

The Complete Sherlock Holmes (Barnes and Noble leatherbound uitgave), Lord of the Rings op dvd in de extended version en een wereldkaart. Al moet ik nog uitzoeken waar ik een mooie wereldkaart kan vinden die niet te duur is :’) Tips zijn welkom hehe.

Er is een algemeen topic hiervoor. Slotje.