Hebben jullie nog leuke niet te dure dingen die je aan ‘Sinterklaas’ kunt vragen? Ik ben namelijk mijn lijstje aan het opstellen… Maar ik vind het nog best lastig…
Misschien hebben jullie nog leuke ideeën?
Ik blijf altijd hangen bij sieraden, parfum, sokken haha enzo…
Ik vier al heull lang geen sinterklaas meer, haha.
Maar eh. Ja, Sieraden, parfum, make-up, kadobon, boek, cd, dvd, bioscoopbon ofzo?
Ik krijg niks meer van ‘sinterklaas’, maar ik bleef eerst ook altijd hangen op dezelfde dingen; sieraden enz.
Oohja een boek is ook leuk! Haha ja ik doe surprise met familie! Maar voor kerst mag ook natuurlijk! Een beetje hetzelfde idee!
Voor kerst vraag ik oorbellen en schoenen, wij doen niet aan sinterklaas.
Voor kerst krijg ik een fiets hahahaha
Niks.
Een hele zache warme fleecedeken Een disney blu ray (weet alleen nog niet welke ik wil…) Een gebreide sjaal met capuchon eraan (al weet ik niet waar deze te koop zijn, zag een meisje op school er een x mee lopen) en mijn inspiratie is ook op…
Die heb ik een tijdje geleden bij de accessorize gezien! Dat was volgens mij deze en anders leek hij er heel erg op! http://www.google.nl/imgr…sp=26&ved=1t:429,r:12,s:0
Een boek waar mijn psychologe met mij mee wil werken, maar ik kreeg het niet ‘zomaar’ omdat het 32 euro kost =$
Nagellak van Herome WIC
Oortjes, laptophoes, cirkelsjaal, gooische vrouwen film, make up, sieraden en… ?
bij mij komt de kerstman (:
en ik wil dit jaar een hele dikke warme deken onder de kerstboom, want ik heb het al-tijd koud.
nagellakjes en allemaal nail art spulletjes xD
figurines
games
parfum van mijn favo artiest ;'D
Er zijn al heel veel van dit soort topics. Gebruik even de zoekfunctie of google!