Wat vraagjes over seks & zo waar ik mee zit!

Het is niet wat ik seks noem, het is gewoon seks, klaar.
Het heet toch orale seks? Nou klaar, daar heb je je antwoord.

1. Ik was bezig met aftrekken en pijpen en strelen enzo bij hem en opeens moest ik stoppen omdat ie me hand beetje weghaalde en toen zei hij; rustig. Ik heb het hier later met hem over gehad en toen zei hij dat hij het heerlijk vond en niet wist hoelang het nog zou duren. Dacht hij dat hij zou komen?
ja
2. Hoe kun je zijn ballen het beste verwennen bij pijpen of aftrekken?
een beetje kneden of sabbelen/likken (dat klinkt wel heel vies haha!)
3. Hoe smaakt sperma? Of is dit per jongen verschillend?
het is een hele rare smaak. niet vies, niet lekker. het verschilt wel een beetje
4. Tips voor aftrekken en tips voor pijpen?
vraag wat hij lekker vindt of probeer nieuwe dingetjes en dan merk je het vanzelf (:
5. Wat vind hij lekker bij zoenen?
only he knows.
6. Wij komen nooit goed op gang met ‘verwennen’ omdat we allebei niet echt de stap nemen door te beginnen met strelen ofzo, uiteindelijk gebeurt dit wel maar hoe kunnen we dit versnellen?
gewoon doen? ruk zn broek naar beneden ofzo hahaha
6. We doen alleen dingen met elkaar in het donker. Dus eerst doen we het licht uit en dan gaan we pas echt met verwennen beginnen. Is dit normaal?
ach, het is maar net wat jullie fijner vinden. wat kan jou het schelen of anderen dit ook doen? als jij (of hij) je in het donker prettiger voelt is dat toch gewoon goed? (:

1. Ik was bezig met aftrekken en pijpen en strelen enzo bij hem en opeens moest ik stoppen omdat ie me hand beetje weghaalde en toen zei hij; rustig. Ik heb het hier later met hem over gehad en toen zei hij dat hij het heerlijk vond en niet wist hoelang het nog zou duren. Dacht hij dat hij zou komen?
  • het kan zijn dat hij idd moest komen, maar het kan ook zijn dat het snel gevoelig werd
  1. Hoe kun je zijn ballen het beste verwennen bij pijpen of aftrekken?
  • strelen, likken, vanalles
  1. Hoe smaakt sperma? Of is dit per jongen verschillend?
  • ik zou het eerlijk gezegt nie weten, maar ik denk dat dat bij elke jongen verschillend is
  1. Tips voor aftrekken en tips voor pijpen?
  • aftrekken niet te hard knijpen, vragen wat hij lekker vind, en bij het pijpen niet je tanden gebruiken:P
  1. Wat vind hij lekker bij zoenen?
  • dat moet je hem zelf vragen
  1. Wij komen nooit goed op gang met ‘verwennen’ omdat we allebei niet echt de stap nemen door te beginnen met strelen ofzo, uiteindelijk gebeurt dit wel maar hoe kunnen we dit versnellen?
  2. We doen alleen dingen met elkaar in het donker. Dus eerst doen we het licht uit en dan gaan we pas echt met verwennen beginnen. Is dit normaal?
  • dat is wat je zelf fijn vind. de ene wilt het met het licht aan de ene met het licht uit, wat je zelf het fijnst vind