Wat vraagjes over seks & zo waar ik mee zit!

Hallo dames! (en heren?)

Ik heb een vriend sinds 1 maand en 2 weken en ik ben 16 jaar, hij is 17.
Ik heb al alle stappen voor seks bij hem gedaan, dus pijpen en aftrekken.
Hij heeft bij mij alleen gevingert. Ik heb een aantal vraagjes waar ik mee zit en die kan ik niet echt vragen in andere topics omdat de vragen over verschillende dingen gaan. In het algemene sextopic geven ze hier waarschijnlijk ook niet duidelijk antwoord op, want dat heb ik geprobeerd.
Dus;

1. Ik was bezig met aftrekken en pijpen en strelen enzo bij hem en opeens moest ik stoppen omdat ie me hand beetje weghaalde en toen zei hij; rustig. Ik heb het hier later met hem over gehad en toen zei hij dat hij het heerlijk vond en niet wist hoelang het nog zou duren. Dacht hij dat hij zou komen?
  2. Hoe kun je zijn ballen het beste verwennen bij pijpen of aftrekken?
  3. Hoe smaakt sperma? Of is dit per jongen verschillend?
  4. Tips voor aftrekken en tips voor pijpen?
  5. Wat vind hij lekker bij zoenen?
  6. Wij komen nooit goed op gang met ‘verwennen’ omdat we allebei niet echt de stap nemen door te beginnen met strelen ofzo, uiteindelijk gebeurt dit wel maar hoe kunnen we dit versnellen?
  7. We doen alleen dingen met elkaar in het donker. Dus eerst doen we het licht uit en dan gaan we pas echt met verwennen beginnen. Is dit normaal?

Bedankt allemaal!
Graag serieuze antwoorden
XXXXXXXXXXXXXX

1. Ja
  2. met je handen
  3. per jongen verschillend, maar het is niet iets dat je graag binnenkrijgt vind ik
  4. nee
  5. moet je aan hem vragen
  6. gewoon doen
  7. haha, deed ik ook altijd :'D ik vind het eng als mensen me in het daglicht zien op die manier.

Kon je dit eigenlijk zelf niet verzinnen? Klinkt alsof je er niet echt klaar voor bent.

De meeste dingen kun je het beste gewoon met je vriend bespreken. Dat je elkaar moet leren kennen is normaal. Sperma smaakt meestal een beetje bitterachtig, maar dat is per jongen verschillend. Het verschilt ook per jongen wat hij lekker vind. Praat daar gewoon over. Als je seks hebt kan je daar toch ook over praten lijkt me.

1. het kan gevoelig worden naar een tijdje
  2. gewoon met je hand of mond kusjes geven enzo
  3. is bij elke jongen anders (ik zeg niet dat ik uit ervaring spreek!)
  4. is ook bij elke jongen anders gewoon uitzoeken wat hij lekker vind
  5. ^
  6. elkaar masseren rustig muziekje op
  7. Het is normaal want je gaat pas 1 maand met hem. dan vertrouw je het nog niet helemaal om elkaar te zien.

In principe wel, maar ik zoek naar stukje bevestiging denk ik.
Ik ben er wel klaar voor (:

We hebben nog geen seks he, haha
Maar dankjewel allemaal!

Ik lees vaker dat jongens ook wel geil worden van sexy dingen fluisteren in zijn oor.
Maar wat fluister je dan?

@Timewaister Weet ik veel…iets wat in je opkomt…

1. Ja.
  2. Likken, zachtjes kietelen, zachtjes masseren.
  3. Verschillend, maar een beetje zout achtig.
  4. Focussen op de eikel…en minder op de hele schacht zeg maar :’) maar dit is ook anders bij elke jongen
  5. Ligt aan de jongen
  6. De stap nemen?
  7. Niet echt…je moet je toch gemakkelijk bij elkaar voelen.

Hier is trouwens wel al een topic voor :wink: En seks is een algemeen woord voor pijpen, rukken enz. En ik vind dat als je het licht eerst uitdoet en er niet met je vriend over kan praten je er niet echt klaar voor bent…want ja, je vraagt dingen hier die je alleen aan hem kan vragen.
En het licht uitdoen…dat lijkt wel alsof je je lichaam niet wilt laten zien? Dat je onzeker bent?

Nee dat begrijp ik. Hoewel ik pijpen en aftrekken daar wel onder vind vallen. Maargoed ik bedoelde gewoon dat je er over moet praten. En als je dat niet kan doen vind ik het vreemd dat het wel gebeurd. Ik denk dat je me wel snapt :wink:.

1. Ik was bezig met aftrekken en pijpen en strelen enzo bij hem en opeens moest ik stoppen omdat ie me hand beetje weghaalde en toen zei hij; rustig. Ik heb het hier later met hem over gehad en toen zei hij dat hij het heerlijk vond en niet wist hoelang het nog zou duren. Dacht hij dat hij zou komen?
Ja of dat je het té hard deed naar zijn gevoel
Een beetje ermee spelen
of in je mond nemen (oke klinkt heel… vaag)
Dat is per jongen verschillend
De ene smaakt zoet, en de ander weer bitter (ik doe niet aan sperma zuigen/slikken)
Voor pijpen niet echt, de ene keer wilt ie snel en dan weer langzamer, neem 'm ietsje dieper in je mond… Niet te diep, want je wilt niet stikken ( ':
Als ik in z’n nek zoen… of strelen over z’n hele lichaam
(ik gebruik ook mijn nagels)
6. Wij komen nooit goed op gang met ‘verwennen’ omdat we allebei niet echt de stap nemen door te beginnen met strelen ofzo, uiteindelijk gebeurt dit wel maar hoe kunnen we dit versnellen?
Door zelf een stap te zetten
7. We doen alleen dingen met elkaar in het donker. Dus eerst doen we het licht uit en dan gaan we pas echt met verwennen beginnen. Is dit normaal?
Ja, waarom niet?
de ene vindt het fijn mét licht (zoals mijn vriend) en de ander met het licht uit (zoals ik) ( ':

1. Ik was bezig met aftrekken en pijpen en strelen enzo bij hem en opeens moest ik stoppen omdat ie me hand beetje weghaalde en toen zei hij; rustig. Ik heb het hier later met hem over gehad en toen zei hij dat hij het heerlijk vond en niet wist hoelang het nog zou duren. Dacht hij dat hij zou komen? Jaa waarschijnlijk wilde hij gewoon even wat rustiger aandoen om het orgasme nog wat uit te stellen. Hij heeft gezegd dat hij het heerlijk vond dus waarschijnlijk deed je het niet té hard
    Denk ook dat hierbij jongens verschillende wensen hebben… maar gewoon een beetje masseren of met je mond likken/zuigen
    Heb weleens gehoord dat dat heel erg afhangt van wat een jongen eet en drinkt! Gezonde voeding zou de smaak positief beïnvloeden heb ik eens gelezen! Ik denk dat sperma sowieso nooit lekker zal smaken, maar persoonlijk vind ik het niet vies
    Probeer verschillende dingen… wacht af hoe je vriend erop reageerd of vraag aan hem wat hij het lekkerst vond…
    dat verschilt per jongen…
    Misschien door eens de stoute schoenen uit te trekken en je spontaan voor hem beginnen uit te kleden…
    Je moet doen wat jullie zelf willen! Zeker in het begin van mijn relatie had ik ook liever het licht uit… tegenwoordig nemen we vaak niet meer de moeite het licht uit te doen! Maar zoals ik begrijp hebben jullie beiden het licht liever uit, nou geen probleem lijkt me!

Daar moet je geen standaard woordjes/zinnetjes voor uit je hoofd gaan leren! Zeg wat je voelt of denkt… misschien iets van: wat ben je een lekkerding! Ik heb zin in je! Ik wordt wild van je
hahaha weet ik veel… Maar zeg geen dingen die niet waar zijn

Hoogstwaarschijnlijk wel, of hij vond het gewoon zo lekker en dat ie er wat langer wou van genieten en dat je daarom dan even wat rustiger aan moet doen omdat hij dan sneller komt dan wat hij wilt.
Gewoon beetje strelen, kusjes erop geven, klein beetje zuigen.
Nou heb het alleen van mn vriend geproefd maar van hem vind ik het niet vies! Alleen als hij de dag ervoor uit is geweest en heeft gedronken of veel heeft gewerkt. Is z’n sperma wel viezer dan anders, maar ik vind het niet vies ofzo. En hij vind het leuk als ik slik, dusja doen we dat maar ^^
Afwisseling, maar vraag ook wat hij lekker vind. Probeer ook andere dingen, met voorhuid spelen tijdens het pijpen ofzo. Kijk maar hoe hij hier op reageerd :wink:.
Nou dat is bij elke jongen natuurlijk anders, ik heb redelijk lange nagels en ik kriebel hem altijd. Dan is ie echt helemaal aan het genieten, merk ik ook aan hoe hij me zoent :wink:
Nou als je bijvoorbeeld al in bed gaat liggen en je hebt zin, begin dan al met zoenen, kusjes geven in zn nek. Laat merken dat je hem wilt, hoor ook dat jongens het echt heel leuk vinden als het meisje begint, omdat hun vinden dat ze al veel werk doen.
Had ik in het begin ook, lamp moest altijd uit omdat ik het raar vond. Maar nu is dat heel anders, vaak is het daarna zo van “huh, oh de grote lamp staat nog aan :wink:” als je langer bij elkaar bent voel je je steeds meer bij elkaar op je gemak en is dit ook minder eng en moeilijk.
En dan wordt alles makkelijker van de vragen hierboven :wink:

Ja ik geloof het wel.
Strelen, masseren etc.
Sperma is vooral een beetje zoutig van smaak.
Bouw het op, eerst rustig, dan wat sneller en ga zo maar door.
Verschillend, maar vooral heftig zoenen is opwindend
Spannende ‘‘spelletjes’’ spelen en steeds een staapje verder gaan
6. We doen alleen dingen met elkaar in het donker. Dus eerst doen we het licht uit en dan gaan we pas echt met verwennen beginnen. Is dit normaal?
Ja dit is normaal.

www.sexwoordenboek.nl is misschien handig voor als je nog vragen hebt…

Orale SEKS?
Je hebt wel seks.

doe normaal je weet best wat ze bedoeld

en meis gewoon over praten met je vriend
wij kennen je vriend niet dus weten niet wat hij het lekkerst vind …

Het gaat er niet om dat ik niet weet wat zij bedoelt?
Ze zegt dat ze geen seks heeft. Wat onzin is. Orale seks is ook seks.
Ik vind het gewoon vreemd dat je dan beweert geen seks te hebben.

1. Vraag het hem
  2. Dat weet hij zelf het best, vraag het hem dus
  3. proef het? het is een aparte smaak en meestal en het ligt er ook aan wat ze gegeten hebben
  4. Vraag je vriend wat hij lekker vindt en laat hem evt helpen. Of kijk op sexwoordenboek.nl voor tips
  5. Vraag het hem
  6. Doe gewoon rustig aan
  7. Ik vind het normaal zolang je het ook met licht aan durft. Dus niet dat je het in het donker doet omdat jullie je schamen als jullie elkaar zo zien.

Het is je vriend en je bent al zo ver met hem, dan moet je hem dit toch gewoon kunnen vragen? Of seksen jullie alleen maar zonder ooit te praten ofwat? Misschien moeten jullie wachten met verdergaan tot jullie elkaar wat beter kennen… maar wie ben ik.

Het is maar net wat je seks noemt! Er zijn genoeg mensen die alleen de grote daad seks noemen! Prima toch!