Wat vraagjes over me kamer... xx

Ik mocht mijn kamer veranderen, maar ik heb een vraag: ik wil graag een fotomuur met passe-partouts. Ik heb dat ergens gezien en vond het er zo leuk uit zien. Alleen ik wil graag licht roze passe-partouts, maar kan die nergens vinden. Weet iemand of dat bestaat en waar ik het kan kopen??

Ik heb trouwens nog een vraag: mijn kamer is roze, grijs/zilver en wit. Alleen ik heb 2 jaar geleden een zitzak gekregen, maar die is blauw en past dus echt niet bij me kamer en eigenlijk vind ik de vorm ook niet zo mooi. Mijn ouders zijn heel zuinig enzo dus ik mag hem waarschijnlijk niet weg doen. Maar hoe kan ik hem veranderen of mijn ouders overtuigen??

Ik heb nog een vraagjj (sorry dat ik er zo veel stel) ik heb een heel lelijk kastje, die vroeger in de woonkamer stond met de tv erop. Daarna heb ik hem gekregen, maar ik vind hem zo lelijk. Hij is van glad hout en is bruin heeft een beetje een ronde vorm deurtjes in de kleur licht geel. Er zit ook een gat in waar vroeger de tv kabels inzaten. Mijn ouders vinden het wel mooi en het mag zeker niet weg. Heeft iemand tips??

Alvast bedankt… <33

1e vraag: geen idee.
2e vraag: Misschien kun je aan je ouders voorstellen om de zitzak op Marktplaats te zetten. Zo ben jij van je zitzak af, en heb je er wel wat aan verdiend.
3e vraag: Je kunt hem schuren en verven?

1: verf?
2: een kleed over de zitzak, leuk het op met kussentjes?
3: schuren, verven, kleedje erover, leuke waxinelichtjes enzo?

Met die eerste vraag kan je niet helpen aangezien ik niet eens weet wat passe-partouts zijn :’)

Misschien kan je een nieuwe hoes maken voor je zitzak, of vragen of je moeder die voor je wil naaien?
Het kastje zou ik inderdaad ook verven! En als je hem echt heel lelijk vindt, mag hij dan niet op zolder ofzo staan? Dan hoef je 'm niet weg te gooien en hebben je ouders 'm nog wel, maar heb jij er geen last van!

deleted

deleted

random topic uppen van vorig jaar ja…

Slotje.