Wat vraag jij voor sinterklaass ? :)

Tuurlijk 5 december is niet te vergeten, maar wat vraag jij nou aan ‘dé sint’ ?
Help mij en anderen en breng ideeën op hihi .
xoxo ’

Nou, aan sinterklaas doe ik niet meer (cadeautjes doen we met kerst) máár ik ben 6 december jarig en dan krijg ik van mijn ouders een weekendje weg met mijn vriend :slightly_smiling_face:

Niets, ik vier geen sinterklaas

sleek palette, abbonoment(?) op de cosmogirl :wink:
Maar we doen gwn ook surprise

Ik vraaag zo’n doos van de kruidvat, het heet een tekendoos maar er kunnen ook nagellakjes in!

Ik moet binnenkort mijn lijstje (lootjes trekken) invullen, maar echt geen idee!

Niks ik vier geen sinterklaas. Geef mijn vriend wel een kleinigheidje een chocoladeletter met nog iets wat ik nog moet verzinnen haha.

Een ketting van het merk; Joy Jewellery.

Geen idee wat ik vraag, waarschijnlijk gewoon niks.

niks. :slightly_smiling_face:

haha, ik doe er nog wel aan. Een jonger broertje dusja.
bij de xenos scoor je echt leuke dingen voor in your roomm.
& ofcourse bij de lucardi :slightly_smiling_face:.

we doen niet meer aan sinterklaas, we willen nog wel wat leuks doen met gezin alleen weten nog niet wat. sommige willen wokken alleen heb ik daar niet zin in.

Dit dus!

Ehmm leuke avond

geen idee wat ik ga vragen.
mischien vieren we het thuis ook niet eens meer.

navelpiercing :slightly_smiling_face:

wij ook. we gaan misschien met mama en mn zusje naar de spa of zo, en dan gaan mn broertje en papa nog wat samen doen?
maar we vieren ook met de hele familie sinterklaas bij opa en oma en dan wil ik wel graag het boek ‘wreck this journal’ en/of fotolijstjes :slightly_smiling_face:

een eigen domeinnaam. Haha beetje vreemd cadeau. Ik hoop maar dat de goedheiligman daar geen problemen mee heeft (a )