Wat vraag jij je af en toe af?

Kom ik weer aanzetten met m’n rare topics :stuck_out_tongue:
Haha, ik hoop dat ik niet de enige ben, anders sta ik voor schut op heel Girlscene :stuck_out_tongue:
Maaar, ik vraag me soms vragen af over het leven en de wereld :slightly_smiling_face:
Zo vraag ik me bijv. heel vaak af; ‘Hoeveel mensen zouden er nu op dit moment op de hele wereld… zijn/haar nagels aan het lakken zijn, of hoeveel mensen zouden er nu op dit moment op de hele wereld aan het gillen zijn?’ Of hoe het afloopt met de aarde over 100 jaar ofzo!
Ofzoiets xD
In elk geval vragen daarover, maar ook geinige vragen, als: ‘Zou Mika echt homo zijn’ enzo xD
Stel hier de vragen die je graag zou willen weten, of die gewoon geinig zijn ^^

Echt zo’n raar topic :smirk:

Hoeveel mensen zouden op dit moment een lijntje coke nemen? :’)
Hoeveel meisjes bitchslappen hun vriendje op dit moment?
Hoeveel mensen gaan per dag dood aan een overdosis :’)

Hoeveel baby’s zouden er vandaag geboren zijn?
Hoeveel keer zou er vandaag in de wereld gevreeën worden? :stuck_out_tongue:
Waarom zit er een puist op mijn neus?

@suuus: Die 2 vraag ik me ook af maar durfde heb er niet in te zetten x’D

Soms denk ik stiekem dat alleen ik leef en de mensen die ik op een moment in mijn oogveld krijg. En als ze daaruit weg zijn stiekem niet meer bestaan/leven. haha :stuck_out_tongue:

Uit Amelie: Hoeveel vrouwen zouden op die moment een orgasme hebben?

Waarom worden er mensen tegen hun wil in gedwongen tot iets wat niet hoort?
Jaa zulke vragen dan :stuck_out_tongue:

Waarom ben ik een mens en geen eekhoorn ofzo?
Waarom kan het dat ik kan nadenken?

Jaa die van mij zijn wel een beetje weird;))

wat andere mensen over de hele wereld doen

wat andere mensen denken…:stuck_out_tongue:

zou het kunnen dat er nog iemand op de wereld is die net hetzelfde denkt als mij?
ja dat vraag ik me vaaaak af… En moest het zo zijn, zou ik het heerlijk vinden om die persoon ook te ontmoeten… :grinning:

Waarom hebben wij in Nederland geen fatsoenlijke radiozender op de ether en ook geen fatsoenlijke muziekzender(s)?
Waarom willen mensen altijd afvallen en zijn ze nooit is tevreden met zichzelf?
Waarom bestaan er geen paarse banenen?
Waarom heeft het CU het voor het zeggen?
Waarom hangen mensen een geloof terwijl sprookjesboeken veel educatiever zijn?
Waarom pakken we in Nederland problemen aan dmv van thee drinken en aaien?

Of er meer bestaat dan wij kunnen zien/voelen etc,. dat er misschien iets is waar niemand wat van af weet ofzo
nja dat vraag ik me best vaak af (A)
@ EllenXx : Dat vraag ik me ook vaak af :grinning:
xx

Waarom leef ik eigenlijk ?
Waarom ben ik ik en ben ik niet iemand anders?
Waarom rande mijn baas mij aan en niet iemand anders? :cry:

Hoe zie ik er later uit en wat doe ik dan?
Wat voor uitvindingen zullen er de komende 20 jaar zijn?

wat me vriendinnen aan het doen zijn als ik bijvoorbeeld onder de duche sta of als er een ramp is gebeurt wat ik toen aan het doen was . :expressionless:

Ja, die eerste wereld/leven vragen vraag ik me ook af.
Toen ik klein was (een jaar of 7) vroeg ik me altijd af waarom dingen nou juist dié naam hadden. Bv. waarom een banaan een banaan heet etc. :wink:

Ik vroeg me eerst ook heel vaak af waarom ik ik was. Ik vond het raar dat ik mijn gedachten kon weten en snapte niet dat ik niet de enige was.

Klinkt een beetje vaag enzo, maar het is een beetje ingewikkeld :wink:

Ik snap je helemaal dat heb ik ook best vaak!

elke drie seconden komt er iemand klaar.

Hmm, wel érg vaak ¬¬’…

IK vraag me alles af. ‘waarom denken de mensen dat Jezus zo geweldig was’
Alles in oneindig, maar dat kan niet. Want alles heeft een begin en een einde. Maar misschien kan je dat begin en einde niet zien, omdat je gewoon sommige dingen niet kan zien. Maar dat het er tóch is.
Maar dan heb je er nog steeds geen reet aan.

En ik denk over de tweedewereldoorlog, dat door de omstandigheden dat mogelijk was, en hoe was het geweest als…

Ik denk niet aan ‘wat zouden die en die aan het doen zijn’.
X] ik denk veel verder. Wat behoorlijk kut kan zijn.

Bestaat toevalwel?Anders is alles toeval,of is alles voorbestemd,als ik bevoorbeeld de beslissing neem om links te gaan [waar ik ook rechts kan gaan] zou me leven dan anders lopen,als ik rechts zou gaan zou ik misschien wel iemand tegen kunnen komen die in mijn verdere leven een rol gaat spelen.Dus zijn alle keuze’s voorbestemd?