Wat vraag je voor je verjaardag ?

Ik ben bijna jarig en ik weet niet wat ik voor mijn verjaardag wil. En mijn ouders willen mij geen geld geven <_<
Weten jullie iets?

Ik ben ook ‘bijna’ jarig en ik weet ook niks. En dan denk ik ooh ik wil wat duurs, maar uiteindelijk heb je dan toch weer alles al.
Hier zijn trouwens ook al wel een aantal topics over en daar staan volgens mij meestal dingen in als:

• abonnement op een blad
  • geurtje
  • scooter
  • rijbewijs
  • tv
  • pc
  • laptop
  • mobieltje
  • dagje shoppen
  • uiteten
  • nieuwe kleren/schoenen
  • sieraden
  • tas

Tjaa ik ben over 3 en halve maand pas jarig en ik kijk nu al rond voor cadeautjes om te vragen aan familie en vrienden enzo omdat ik het ook nooit weet, en zij het leuker vinden iets persoonlijkers te geven dan geld en aan mn ouders vraag ik een oilily tas en een lekker luchtje. Misschien iets voor op je kamer vorig jaar kreeg ik een nieuwe kamer compleet met bed,bureau, kast, etc.
Of bijv. een tv of dvd voor op je kamer… &of kleren, schoenen, weekendje weg?? een vriendin kreeg een keer een cursus makeuppen, was echt leuk!
&nne alvast happy birthday! :partying_face:
xxx:kusje:

het handigst is natuurlijk geld, dan kan je kopen wat je wilt hangt er ook een beetje vanaf hoe oud je bent als je 18 wordt bijv. kan je je rijlessen cadeau vragen, en als je 16 wordt een scooter, mr anders biedt geld de oplossing, vraag ik vanaf nu ook of anders neem je het duurste ding wat op je verlanglijstje staat (moet wel boven de 150,- zijn, het is blijft voor je verjaardag :grinning: ) en dat vraag je, mr ik vraag altyd gewoon geld

Oke dankje :slightly_smiling_face:
Heeft iemand nog meer leuke ideeen

ik klink als een geldwolf haha :slightly_smiling_face: nee, maar je kan ook een dagje shoppen cadeau vragen is veel leuker of een dagje spa-en manicures, pedicures, masages enzo echt leuk, misschien vraag ik dat ook wel cadeau

Owja das ook nog een leuk idee :slightly_smiling_face:

Hoe oud wordt je dan?:couplekiss_man_woman:

Ben over iets meer dan een maand ook jarig. Ik wil graag een digitale camera, maar ik vind dat vrij duur. Verder de normale dingetjes: parfum, make-up (mocht ik dat dan nodig hebben), kleren, en van mijn vrienden gewoon leuke en gekke spulletjes of geld.

Ik word 15 en ik heb al een digitale camera ooit gehad.:slightly_smiling_face:

Toen ik vorig jaar 15 werd had ik een luchtje gekregen en een kroonluchter, maar je kan ook een laptop vragen ofzo of een leuk zilver kettingtje… of je gaat shoppen en je krijgt een mooi vest… Of tas waar je al heel lang naar kwijlt*friss and company;)*
suc6:luck:
:couplekiss_man_woman:

Ik ben over 3,5 week ook jarig en ik weet ook nooit wat…
Maar ik ga denk ik all stars vragen haha XD En verder ach ja geld is nooit verkeerd :stuck_out_tongue_winking_eye: Een dagje shoppen vind ik trouwens ook wel een heel leuk idee hoor :wink:

topicdrieduizendmiljoen over dit onderwerp…

Ja

-dure parfum: chanel, dior, viktor en rolf

• dvdbox gooische vrouwen, voetbalvrouwen, the OC, laguna beach → kijk op bol.com
  • josh armband
  • telefoon, camera, ipod, mp3, boxjes whatever
  • abonement tijdschrift
  • tas van friis&company, oilily ofzo
  • kleding of schoenen
  • bioscoop bonnen
    en verzin zo maar door

Ik vraag altijd geld en kleren.

Dan ga ik met mn moeder winkelen in Amsterdam bijv.

Ik wou een gitaar
maar nu wil ik toch liever een groter keyboard kopen
oftewel gewoon een digitale piano, die al gauw 500 euro kosten
en toen heb ik met mn ouders overlegd van jaa waar haal ik het geld vandaan enzo en nu krijg ik geld (100 euro)

Ben over 2 maanden jarig… Dus ze vroegen my ookal om een hint ofzoo. Kwil graag eigen designde nike schoenen van nike id met eigen kleur & tekst :grinning:

Mijn verjaardag is pas over 9 maanden weer dus heb ff tijd om na te denken :wink:
De laatste jaren vraag ik geld…
maar je kunt ook:
x Dvd’s / CD’s
x Parfum
x sieraden
x Tv ( voor op je kamer ofzo) of dvd/ cd speler
x abonnement op een leuk blad
x kleding/schoenen/ assesoires
x een nieuw huisdier…
x ehmz leuk douche setje met geld dr bij ofzo?

najah vast altijd wel iets te verzinnen XD

ik ben ook over 2 weken jarig. xD maar, eh je kunt sieraden vragen, tv op je kamer, of een hele nieuwe kamer… dagje in een andere stad shoppen… :slightly_smiling_face: maar net wat je nodig hebt of graag wil hebben! ikzelf ga nieuwe gordijnen en kleren ofzo vragen :slightly_smiling_face:

Een auto! :grinning:

Geld