wat vooral niet doen al brugpiepper !!

Ik word volgend jaar (over een paar weken ) een brug pieper.
En dan is mijn vraag wat vooral niet doen ??

alvast bedankt :wink:

• Je tas hoog
  • Rennen naar de les
  • 10 minuten voordat de bel gaat al staan wachten dat je naar je lokaal kan gaan
  • Stoeien in de gangen
  • Kinderachtige scheldwoorden gebruiken. SCHELD NIET!
  • Kleren aantrekken waarin je 8 jaar lijkt.

& natuurlijk blijf jezelf en ga niet roken of iets dergelijks om erbij te horen.

Krijg je last van oudere kinderen ga naar je mentor PER DIRECT!

Succes!

erm…is dit serieus?
doe gewoon wat je wilt er zijn geen regels van: ‘wat je niet mag doen als je een brugpieper bent’
en kom op,iedereen heeft al die dingen gedaan als brugpieper :wink: (zoals boekentas in je nek dragen,rennen naar de les,…)

uhu.

De gouden tip; doe JUIST wat je wil, het is grappig om er later aan terug te denken en kapot gaan van het lachen xD

idd.

Je komt er vanzelf wel achter wat not done is :slightly_smiling_face:

niet je boeken allemaal in je tas houden en elke x ze allemaal mee naar huis zeulen en weer terug.
geen eastpak rugtas (persoonlijke mening hoor )
enn voor de rest al wat er al staat :grin:
maarja iedereen is natuurlijk brugger geweest dus
just have fun :grinning:

Maar ook niet doen alsof je volwassen bent. Laat alle make-up en hoge hakken maar achterwege, tenzij je een carriere als tienerhoer ambieert.

• mensen arrogant aankijken.
  • je gedragen alsof je nog 5 bent…
  • stoer doen om indruk te maken.
  • ohja je moet ook niet bang zijn voor 2e, 3e, 4e en al die mensies want
    hun zijn ook bruggers geweest en hun zijn ook maar mensjes die op deze
    aardbol rondlopen en ookal doen ze zo stoer dat zijn ze niet (:

veel plezier op de middelbare school :grinning_face_with_smiling_eyes:

ach man fuck it
wees gewoon jezelf,
ze moeten je maar accepteren zoals je bent.

oh en voordat ik het vergeet
bij mij op school gooien mensen uit hogere klassen wel eens van die 5 centmuntjes naar bruggers die die muntjes dan ook echt op gaan rapen van de grond en alles . NIET DOEN.

@ E_kid : hahahah jaa idd !

jezelf zijn en vrienden maken

ik was samen met vriendin brugpieper op school geworden heel ver van huis die school dus alemaal vreemde maar de grootste lol we zochte iedereen op die aleen stond om vrienden te makkenXD

en weetje wat grapig was we hadden een helle groep op de eerste dag maar uiteindelijk gingen heel veel een ander groepje vormen in loop van het jaar

Geen tas kopen die groter dan jezelf is xD

Ach mensen.

Je moet gewoon lekker doen wat je zelf wilt, er is één ding wat je NIET moet doen; iets tegen je wil in omdat anderen het willen (denk aan roken etc.)

ooh handig! Ikke wou eerst ook zo’n topic openen, maar ik had aan ‘ergste bruggersmomenten’ al genoeg :stuck_out_tongue:!

gewoon je zelf…
niet weglopen als oudere klassers in de buurt komen xD
en of course niet je tas in je nek…
en vooral niet roken :wink:

Niet arrogant doen, je tas overdreven laag hangen en dom gaan samenklitten met andere mensen en dan iedereen die voorbijkomt aankijken alsof ze wcpapier aan hun broek hebben hangen. Gewoon aardig doen en jezelf blijven.

Niet je " ik zit in groep 8 dus ik kan doen wat ik wil, en ik ben alles " stylo voortzetten op de middelbare school, want je wordt dan uitgelachen.

Gebruik je KLUISJE ajb xD, je krijgt er niet voor niets 1.

Ga in je pauze niet 10 minuten voor het begin van de volgende les voor het lokaal staan/rondhangen… dat staat zo weird (alle hogere klassen weten dan wel hoelaat het is xD)

Niet op de trap zitten, HEEL asociaal tegenover je medescholieren.

X

INDERDAAD!
Ik ben een keer over een kleine brugger gevallen toen ik heel chagerijnig de trap af liep en niet goed uitkeek. Tja ook fout van mij, maar ik verwachtte niet dat er ineens iemand zat x’D

goed topic :wink: