Wat voor zwangerschapstest?

Hoi hoi!
Ik ben nu ongeveer 3 á 4 maanden niet meer ongesteld geweest. Ik ben ongesteld vanaf mijn 17e en ben nooit regelmatig geweest, het is al eens eerder gebeurd dat ik 2 maanden niet ongesteld ben geweest. Nu heb ik sinds kort een vriend en hebben we inmiddels wat ‘‘handwerk’’ verricht en ook al weet ik dat de kans superklein is; ik ben bang dat ik zwanger ben.
Om mijn zorgen te laten verdwijnen wil ik graag een zwangerschapstest, maar wat voor één moet ik dan hebben? Omdat ik niet weet wanneer ik weer ongesteld moet worden en dus niet één kan die ‘‘je vanaf 4 dagen voor je menstruatie’’ kan gebruiken.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Liefs!

Als je al 4 maanden niet ongesteld bent dan zou je hem nu ook wel kunnen doen denk ik. Dan maakt het niet zoveel uit welke soort, die van de Action en Kruidvat zijn geloof ik wel goedkoop.

^die van de kruidvat is betrouwbaar of je kan de clear blue digital nemen, dan zie je gelijk hoelang je zwanger bent als je dat sowieso al bent. Of je kan een test laten doen bij de huisarts.

Alle zwangerschapstesten zijn volgens mij gewoon hetzelfde en werken ook hetzelfde.

De goedkope van de kruidvat werken in ieder geval prima! Ik heb dat eens aan mijn eigen huisarts gevraagd en die zei dat het onnodig is om zoveel geld voor een zwangerschapstest te betalen, omdat ze in princiepe allemaal het zelfde werken.

je kan onmogelijk zwanger zijn van handwerk :’)

Alle thuistesten werken op dezelfde manier maar er zijn wel grote verschillen in de gevoeligheid van de test en dus het tijdstip waarop je de test voor het eerst kunt gebruiken. Lees dus goed de bijsluiter en als je de test op de juiste manier gebruikt zijn alle tests betrouwbaar. Dus het goede moment afwachten om de test te doen, die dan doen net zoals beschreven is in de bijsluiter, en het resultaat ook op het juiste moment aflezen.

Aangezien je niet zwanger bent, zou ik voor een goedkope gaan en geen ClearBlue of zo.

etos eigenmerk

Nee want sperma overleeft niet in de ‘buitenlucht’
Dan moet je binnen 1 sec naar binnen zijn gegaan nadat het sperma eruit kwam en ik zou niet weten waarom je dat zou doen.
Verder komt sperma op die manier ook niet snel genoeg binnen dus dan wordt het al enorm lastig om richting de baarmoeder te zwemmen.