Wat voor ziekte/aandoening heb je? (als je die hebt)

Hee :slightly_smiling_face:
Het leek me een goed idee om een topic zoals dit te maken zodat mensen erover kunnen praten.
Heb je een ziekte of aandoening? Dan kan je er hier over vertellen of praten, of wat dan ook…

Ik zag namelijk dat er nog niet zo’n topic was…

ja volgens mij is er wel zo’n topic

Volgens mij bestaat zoiets al…?

Kinkhoest :pensive:

idd zoekfunctie!

ik had gezocht maar vond het niet…
sorry (:

Deze ?
http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/beperkingen-7570.0.html

PDS (prikkelbare darm syndroom) -.- Geen medicijnen voor, echt gemeen :grin:

geen chronische ziektes, maar heb nu al 5 dagen oor- en keelonsteking heel erg en longontsteking dus van de week naar het ziekenhuis met mijn longen :frowning_face:

Bestaat indd al/

Wat maakt het uit dat die topic al bestaat,
ik hou toch al niet zo van die grote topics met wel honderden reacties waar niemand nog op je reacties let.

Nou ja, wat mijn ziekte/aandoening is?
Wel, ik weet niet of je het een echte ziekte kan noemen, maar ik heb migraine. Wat wil zeggen dat ik op een willekeurig tijdstip van de dag ineens ziek kan worden.
Heel irritant.
Er bestaan natuurlijk verschillende variaties van migraine, maar bij mij is het niet alleen hoofdpijn in ieder geval.
Het is misschien nog nooit gebeurd, maar wat heel irritant zou zijn is dat als ik het tijdens de examens zou krijgen. Ik bedoel als ik mijn examen zou maken en ineens krijg ik het -gegarandeerd dat ik binnen de 15 minuten kotsmisselijk ben en me moeilijk kan concentreren- dat het dan heel moeilijk zou worden. Of dat ik het in de middag van de examens zou krijgen als ik moet leren, dan verlies ik al direct 4 uur en heb ik geen tijd meer voor te leren.

Maar ja, ik mag al blij zijn dat ik geen kanker heb fzoo. =]

ik ken je pijn :þ het is echt vervelend.